حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۵۲
شناسه : 40767

 محمد رزم اظهار کرد: سند تعالی و تحول قوه قضاییه دارای ۱۳ هدف، ۳۵ برنامه و ۱۹۲ اقدام است که به همه استان‌ها ابلاغ شده و این سند راهنمای ما در دستگاه قضایی برای فراهم آوردن رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع است. وی با بیان اینکه بخشی مهمی از عملکرد دادگستری استان چهارمحال و […]

پ
پ

 محمد رزم اظهار کرد: سند تعالی و تحول قوه قضاییه دارای ۱۳ هدف، ۳۵ برنامه و ۱۹۲ اقدام است که به همه استان‌ها ابلاغ شده و این سند راهنمای ما در دستگاه قضایی برای فراهم آوردن رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع است.

وی با بیان اینکه بخشی مهمی از عملکرد دادگستری استان چهارمحال و بختیاری به اتقان آرا، ثبت متمرکز پرونده‌ها و صیانت از قضات عزت آفرین اختصاص خواهد یافت، گفت: قضاوت عادلانه در دستگاه قضایی امنیت آفرین و موجب ایجاد آرامش در جامعه است و در این راستا دستگاه قضایی از قضات عادل و مقتدر به طور قاطع صیانت خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با تجربیات قضایی کسب شده در استان‌های مختلف ۴۰ عنوان مجرمانه مرتبط با امنیت مردم احصاء شده است که بر اساس آن مجرمان مربوطه بدون در نظر گرفتن تأسیسات ارفاقی تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

وی حمایت همه جانبه از رشد تولید و مهار تورم در اجرای فرامین مقام معظم رهبری را از جمله برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مختلف برای رشد صنایع و توسعه عمران و آبادانی استان اقدامات راهبردی انجام خواهد شد و در این حوزه از مدیران پاکدست و ریسک پذیر در جهت رشد و توسعه استان حمایت جدی می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.