حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
شناسه : 40690

محمود اسپانلو اظهار کرد: کلنگ ساخت سد چایلی، سال ۸۴ در شهرستان مراوه تپه به زمین شده و قرار بود ۶ روستای واقع شده در کاسه این سد در ازای اختصاص زمین برای اسکان در محل جدید، جابجا شوند که با گذشت ۱۸ سال، سد ساخته نشد و اقدامی هم برای جابجایی اهالی این روستا‌ها […]

پ
پ

محمود اسپانلو اظهار کرد: کلنگ ساخت سد چایلی، سال ۸۴ در شهرستان مراوه تپه به زمین شده و قرار بود ۶ روستای واقع شده در کاسه این سد در ازای اختصاص زمین برای اسکان در محل جدید، جابجا شوند که با گذشت ۱۸ سال، سد ساخته نشد و اقدامی هم برای جابجایی اهالی این روستا‌ها صورت نگرفته است.

دادستان گلستان گفت: در این سال‌ها هم به علت این که این روستا‌ها در طرح جابجایی قرار داشت، خدماتی مانند مجوز ساخت‌و ساز جدید و انشعاب آب و برق و گاز هم به ساکنان داده نشد که این عمل مخالف صریح قانون بوده و موجبات تضییع حقوق مشروع مردم را فراهم کرده و نقض بارز حقوق عامه محسوب می شود.

وی ادامه داد: بر اساس قانون، اگر با گذشت ۵ سال طرح‌های عمرانی اجرا نشود دولت مکلف است به املاکی که در این طرح‌ها قرار گرفته، دوباره خدمات از جمله مجوز‌های ساخت و ساز و انشعاب‌های زیرساختی ارائه کند.

اسپانلو افزود:شرکت آب منطقه‌ای و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۲ ماه فرصت دارند یا برای جابجایی ۳ هزار ساکن این ۶ روستا اقدام کنند و یا به ساکنان خدمات ارائه دهند و نمی توانند به بهانه اجرای طرح مردم را از حقوق اولیه و برخورداری امکانات عادلانه محروم کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.