حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
شناسه : 40631

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی جمهوری اسلامی ایران که در راس هیاتی برای انجام دیدار رسمی و دوجانبه در مسکو بسر می‌برد، روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ با ایگور ویکتورویچ کراسنوف دادستان کل فدراسیون روسیه ملاقات کرد. در این دیدار رئیس دیوان عالی کشورمان با تاکید بر ضرورت تبادل […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی جمهوری اسلامی ایران که در راس هیاتی برای انجام دیدار رسمی و دوجانبه در مسکو بسر می‌برد، روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ با ایگور ویکتورویچ کراسنوف دادستان کل فدراسیون روسیه ملاقات کرد.

در این دیدار رئیس دیوان عالی کشورمان با تاکید بر ضرورت تبادل تجربه میان دستگاه‌های قضایی کشور‌های مختلف، نشست دوجانبه میان دو دستگاه قضایی و نظارتی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه را فرصت مناسبی برای تشریک مساعی در جهت بهبود و اصلاح سیستم‌های قضایی داخلی، مقابله با فساد و هم افزایی در جهت نظارت بر اجرای قانون و عدالت گستری دانست.

آقای کراسنوف دادستان کل فدراسیون روسیه نیز با اشاره به نقش دادستانی روسیه در مسیر قانون سالاری و متابعت دستگاه‌های اجرایی این کشور از رویه‌های انتظام یافته قانونی گفت: مبارزه با اشکال گوناگون قانون گریزی و قانون ستیزی و همچنین نظارت بر حسن اجرای قانون و فعالیت مجریان و متولیان در دیوانسالاری دولتی، از جمله حوزه‌های اختیار دادستانی کل فدراسیون روسیه است که زمینه را برای هدفی اساسی یعنی نزدیک شدن به عدالت، فراهم میکند.

در این دیدار طرفین بر تداوم همکاری‌ها برای مقابله با گونه‌های بین المللی شده فساد و ناهنجاری در اشکال قاچاق مواد مخدر، تروریسم، افراط گرایی و نیز جرایم سایبری، تاکید کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.