حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
شناسه : 40545

علی صالحی دادستان تهران در اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی رئیس قوه قضاییه در خصوص ارتباط مستقیم با مردم و در بین مردم بودن، شامگاه دیروز یکشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲)، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد امام حسین (ع)، واقع در میدان امام حسین (ع) با نمازگزاران دیدار […]

پ
پ

علی صالحی دادستان تهران در اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی رئیس قوه قضاییه در خصوص ارتباط مستقیم با مردم و در بین مردم بودن، شامگاه دیروز یکشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲)، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد امام حسین (ع)، واقع در میدان امام حسین (ع) با نمازگزاران دیدار و به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کرد.

در این برنامه جمعی از معاونان ستادی دادستان تهران نیز حضور داشتند و از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست‌های حقوقی و قضایی مردم قرار گرفته و ارشادات قضایی لازم را ارانه کردند.

دادستان تهران و معاونان وی در نواحی ۳۲ گانه دادسرای عمومی و انقلاب تهران، طبق زمان بندی از پیش تعیین شده تا پایان سال جاری، به صورت جداگانه، هر ماه حداقل با حضور در یکی از مساجد واقع در نواحی تحت مدیریت، با نمازگزاران دیدار و به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی می‌کنند.

دادستان تهران، روز‌های چهارشنبه هر هفته نیز با حضور در برنامه ملاقات مردمی دادستانی تهران در دادسرای مرکز ضمن دیدار چهره به چهره با مردم و مراجعان به مشکلات و درخواست‌های آنان رسیدگی می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.