حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۴۱
شناسه : 40480

 جلسه بررسی و ارائه راهکار برای حل مشکلات تعاونی‌های مسکن ارومیهبا حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، استاندار، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران مرتبط  برگزار شد.  ناصر عتباتی در این جلسه بیان کرد: برای حل مشکل تعاونی‌های مسکن همه باید با نگاه حل مسئله نه ایجاد آن پای کار بیایند […]

پ
پ

 جلسه بررسی و ارائه راهکار برای حل مشکلات تعاونی‌های مسکن ارومیهبا حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، استاندار، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران مرتبط  برگزار شد.

 ناصر عتباتی در این جلسه بیان کرد: برای حل مشکل تعاونی‌های مسکن همه باید با نگاه حل مسئله نه ایجاد آن پای کار بیایند و به رفع این مشکلات که چندین سال است دستگاه‌های قضایی و اجرایی را درگیر خود کرده و موجب تولید هزینه و ایجاد نارضایتی کرده، کمک کنند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در ادامه از عزم مدیران خاصه استاندار برای رفع مشکلات تعاونی مسکن تقدیر و اظهار کرد: اگر این عزم نبود مشکلات افزایش پیدا می‌کرد و نارضایتی مردم روز به روزبیشتر می‌شد.

وی تاکید کرد: نباید مدیران اجازه دهند مصوبات و تصمیماتی که در این جلسات گرفته می‌شود، بلا اقدام بمانند و بعد از این هر مدیری در حوزه کاری خود مراقبت کند تا بعد از چند سال دوباره شاهد بروز مشکلاتی اینچنین نباشیم.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی افزود: با رفع مشکلات تعاونی‌های مسکن، ساخت و ساز در این زمین‌ها شروع می‌شود و به همراه خود نه تنها اشتغال زایی ایجاد خواهد کرد بلکه کمک بزرگی در رشد اقتصادی استان نیز خواهد داشت.

عتباتی در پایان از مدیران ادارات خواست در بحث تعاونی‌های مسکن قانونمند و قاعده‌مند رفتار کنند تا دچار مشکل نشوند.

معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه از تلاش‌ها و مساعدت‌های عتباتی و مجیدی در کمک به رفع مشکلات تعاونی‌های مسکن استان تقدیر کرد و همکاری دستگاه قضایی و اجرایی را در رفع مشکلات مردم استان در سطح کشور بی نظیر خواند.

مجیدی، دادستان آذربایجان غربی نیز در این جلسه بر رفع مشکلات تعاونی‌های مسکن با کمک و همراهی همه مجموعه‌ها تاکید کرد.

در ادامه جلسه مشکلات بین اداره راه و شهرسازی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) پیرامون تعاونی‌های ۱۱ گانه شهر گلمان، مشکلات سازمان همیاری با اعضای تعاونی‌های متین افق – منتظران مهدی و اراضی پلاک ۲۸ و مشکلات فی مابین اداره کل راه و شهرسازی، همیاری، منابع طبیعی و تعاونی توحید مطرح و پس از بحث و تبادل نظر راهکار‌هایی برای رفع این مشکلات ارائه و مصوباتی به تصویب رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.