حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۰۲
شناسه : 40427

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در بازدید از پروژه‌های زیرساختی و سرمایه گذاری در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان که با همراهی دادستان مرکز استان انجام شد، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیرعامل و پرسنل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان بیان کرد: چند سال قبل هم به منطقه ویژه پارسیان سفر کرده […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در بازدید از پروژه‌های زیرساختی و سرمایه گذاری در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان که با همراهی دادستان مرکز استان انجام شد، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیرعامل و پرسنل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان بیان کرد: چند سال قبل هم به منطقه ویژه پارسیان سفر کرده بودم و در بازدید امروز پیشرفت‌های خوبی را در پروژه‌های این منطقه ویژه اقتصادی شاهد هستیم.

وی یادآور شد: با حمایت‌های دستگاه قضایی استان، پروژه بندر پارسیان نیز پیشرفت خوبی دارد و خوشبختانه امروز صادرات و واردات حجم قابل توجهی از مواد اولیه از طریق این بندر صورت می‌گیرد.

قهرمانی اظهار کرد: به یا دارم در پهلوگیری نخستین کشتی در سال‌های قبل با حمایت و دستور قضایی رئیس دادگستری شهرستان پارسیان، اولین صادرات از این بندرگاه انجام شد و امروز در نتیجه توسعه زیرساخت‌ها، رونق صادرات و واردات کاملاً مشهود است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حمایت دستگاه قضایی استان، گمرک منطقه ویژه پارسیان نیز به سامانه سراسری گمرک ایران متصل شده است و با این اقدام، تمامی رویه‌های گمرکی در این منطقه به صورت مستقل انجام می‌شود.

قهرمانی با اشاره به حمایت‌های دستگاه قضایی در حوزه‌های اقتصادی و تشویق سرمایه گذاران به حضور در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان، تأکید کرد: دستگاه قضایی استان این آمادگی را دارد تا در کارگروه‌های رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی در راستای تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع تولید، همکاری‌های لازم را انجام دهد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در پارسیان صورت گرفته است، افزود: ساماندهی کنترل سیلاب از سد بردول تا سایت منطقه ویژه مشکل سیلاب شهر پارسیان و روستا‌های در مسیر را حل می‌کند و دستگاه قضایی با صدور دستورات لازم سعی در تسریع پروژه و رفع موانع پیش روی آن دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.