حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۳۶
شناسه : 40401

ضوابط نقل و انتقال سهام خارج از ساعت معاملاتمصوب 1387,05,01 ماده ۱ – سازمان تأمین اجتماعی، سازمان بازنشستگی کشوری یا سایر اشخاص، نهادها و سازمانهای مشابه که سهامی را بابت طلب خود از دولت دریافت می‌کنند می‌توانند با رعایت مقررات بورس آن را به شرکت‌های تحت مالکیت و کنترل خود که حداقل ۹۵ درصد از سهام […]

پ
پ

ضوابط نقل و انتقال سهام خارج از ساعت معاملات
مصوب 1387,05,01

ماده ۱ – سازمان تأمین اجتماعی، سازمان بازنشستگی کشوری یا سایر اشخاص، نهادها و سازمانهای مشابه که سهامی را بابت طلب خود از دولت دریافت می‌کنند می‌توانند با رعایت مقررات بورس آن را به شرکت‌های تحت مالکیت و کنترل خود که حداقل ۹۵ درصد از سهام آنها را بصورت مستقیم یا غیرمستقیم در اختیار دارند، خارج از جلسه رسمی معاملات انتقال دهند.

ماده ۲ – درخصوص معاملاتی که قبلاً انجام شده است، سازمان‌ها یا نهادهای مذکور حداکثر ۳۰ روز پس از تاریخ ابلاغ این مصوبه می‌توانند نسبت به انتقال فوق‌الذکر و با قیمت پایانی روزانه سهم در تاریخ انتقال، اقدام نمایند.

ماده ۳ – درخصوص معاملاتی که پس از تاریخ این مصوبه انجام شود، انجام معامله انتقالی فوق‌الذکر حداکثر ۳۰ روز پس از انجام معامله انتقالی از دولت و با قیمت انتقال اولیه، امکان‌پذیر می‌باشد.

ماده ۴ – این معاملات در نماد معاملاتی اصلی سهم با پرداخت کلیه هزینه‌ها و کارمزدهای معاملاتی مانند معاملات عادی انجام می‌شود.

ماده ۵– این ضوابط در ۵ ماده در مورخ ۱ /۵ /۱۳۸۷ به تصویب شورای‌عالی بورس رسید.

منبع سایت صلح

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.