حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
شناسه : 40379

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در چهارمین برنامه سفر کاری خود به منطقه آزاد ماکو از دو واحد تولیدی شرکت پوشاک گستر برسام که در زمینه تولید پوشاک فعالیت دارد و نیز شرکت بتا دندان ماکو که در زمینه تولید انواع دندان‌های مصنوعی فعالیت دارد بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید […]

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در چهارمین برنامه سفر کاری خود به منطقه آزاد ماکو از دو واحد تولیدی شرکت پوشاک گستر برسام که در زمینه تولید پوشاک فعالیت دارد و نیز شرکت بتا دندان ماکو که در زمینه تولید انواع دندان‌های مصنوعی فعالیت دارد بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید و مشکلات این دو واحد تولیدی قرار گرفت و دستورات لازم را در راستای رفع مشکلات آن‌ها صادر نمود.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در حاشیه این بازدید‌ها اظهار کرد: برخی از مشکلات واحد‌های تولیدی، حقوقی و قضایی و برخی از این موانع، محدودیت‌هایی در اعطای تسهیلات بانکی و برخی مربوط به مشکلات اجرایی است.

وی افزود: کمکی که دستگاه قضایی به تولید می‌تواند انجام دهد بیشتر مربوط به رفع موانع حقوقی و قضایی است، چون عمدتاً در اختیار آن است و می‌تواند این مشکلات را حل و فصل کند و اگر واحد تولیدی پرونده‌ای دارد مشکلات حقوقی را تا جایی که خلاف صریح قانون نباشد حل و فصل کند.

دادستان کل کشور تصریح کرد: یکسری از مشکلات واحد‌های تولیدی هم است که مربوط به تسهیلات بانکی معوقه یا نیازمند تسهیلات هستند یا مشکلات دیگر بانکی دارند که قوه قضاییه ظرفیت‌هایی در این زمینه دارد که می‌تواند به اعتبار عضویت در شورای پول و اعتبار در این زمینه نیز کمک کند.

وی افزود: پاره‌ای از مشکلات هم مربوط به دستگاه‌های اجرایی است و ما به اعتبار عضویت در ستاد اعطای تسهیلات و نیز وجود ستاد مقابله با مشکلات واحد‌های تولیدی در قوه قضاییه است که تلاش براین است که با دستگاه‌های اجرایی تعامل داشته و در آنجا هم هر کمکی که از دستگاه قضایی خصوصاً دادستان کل و دادستان‌های سراسر کشور بر می‌آید دریغ نخواهیم داشت.

حجت الاسلام المسلمین منتظری تاکید کرد: اعتقاد ما بر این است تمام دستگاه‌های قضایی و اجرایی باید دست به دست هم دهند و این مشکلات اقتصادی کشور حل شود و معیشت مردم در جهت سهولت و آسانی قرار گیرد و علیرغم تلاش‌ها و برنامه‌های دشمن، نگذاریم دشمن به اهداف خود که ایجاد مشکلات اقتصادی است برسد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.