حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
شناسه : 40341

حجت الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو  در راستای حمایت از تولید و صنعت و به منظور بررسی وضعیت واحد‌های بزرگ تولیدی در استان از ذوب آهن اردبیل و دانشگاه جامع علمی و کاربردی ذوب آهن بازدید بعمل آورد. وی در این بازدید، حمایت از تولید و صنعت در چارچوب قانون را از مهمترین برنامه‌های دستگاه قضایی […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو  در راستای حمایت از تولید و صنعت و به منظور بررسی وضعیت واحد‌های بزرگ تولیدی در استان از ذوب آهن اردبیل و دانشگاه جامع علمی و کاربردی ذوب آهن بازدید بعمل آورد.

وی در این بازدید، حمایت از تولید و صنعت در چارچوب قانون را از مهمترین برنامه‌های دستگاه قضایی عنوان کرد و افزود: یکی از مهمترین مولفه‌های کسب موفقیت در امر تولید توجه به کیفیت  است که این مهم با بهره مندی از نیرو‌های متعهد، متخصص و ابزار جدید منطبق با فن آوری‌های روز دنیا محقق می‌شود.

رئیس کل دادگستری اردبیل تصریح کرد: امید است وجود دانشگاه جامع علمی و کاربردی ذوب آهن اردبیل در کنار این واحد بزرگ تولیدی منجر به تربیت نیرو‌های متخصص شود که بتواند با استفاده از دانش و تخصص به ارتقاء کیفیت در تولید و ارایه خدمات کمک کند.

 مجتمع ذوب آهن اردبیل از سال ۱۳۸۴ در استان اردبیل شروع بکار کرده و هم اکنون با ۲۵۰ نفر نیرو در زمینه تولید محصولات فولادی از جمله؛ میل‌گرد و تیرآهن فعالیت دارد که در صورت وسعت بخشی به این واحد تولیدی می‌تواند تا ۳ هزار نفر نیرو ظرفیت اشتغالزایی داشته باشد.

دانشگاه جامع علمی و کاربردی ذوب آهن نیز از سال ۱۳۸۶ تأسیس شده است و تا کنون بیش از ۳ هزار نفر فارغ التحصیل داشته است و در حال حاضر ۳۰۵ نفر دانشجو در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.