حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۳۴
شناسه : 40322

محمود اسپانلو  گفت: شورای معادن موظف است بخشی از خسارت‌های وارد شده به جاده‌های استان که ناشی از بهره برداری از معادن و فعالیت‌های صنایع معدنی است، جبران کند. وی افزود: بر اساس اعلام اداره کل راهداری استان بخشی از تخریب جاده‌های گلستان مربوط به فعالیت ناوگان حمل و نقل محصولات واحد‌های تولیدی معادن است. […]

پ
پ

محمود اسپانلو  گفت: شورای معادن موظف است بخشی از خسارت‌های وارد شده به جاده‌های استان که ناشی از بهره برداری از معادن و فعالیت‌های صنایع معدنی است، جبران کند.

وی افزود: بر اساس اعلام اداره کل راهداری استان بخشی از تخریب جاده‌های گلستان مربوط به فعالیت ناوگان حمل و نقل محصولات واحد‌های تولیدی معادن است.

 اسپانلو تاکید کرد: در اجرای ماده ۲۲ قانون آیین دادرسی کیفری و دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه، دادستانی به این موضوع ورود و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان موظف است، خسارت را برآورد و پس از اخذ از شورای معادن استان برای نگهداری و بهسازی محور‌های استان با اولویت جاده‌های مورد استفاده معادن اقدام ونتیجه را به دادستانی اعلام کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.