حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
شناسه : 40132

حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا  از برگزاری بزرگترین مزایده به تعداد ۵۷۶ دستگاه خودروی توقیفی در استان در روز شنبه شانزدهم اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: در راستای تاکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف سریعتر اموال و خودرو‌های توقیفی، خودرو‌های موجود در پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مورد […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا  از برگزاری بزرگترین مزایده به تعداد ۵۷۶ دستگاه خودروی توقیفی در استان در روز شنبه شانزدهم اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: در راستای تاکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف سریعتر اموال و خودرو‌های توقیفی، خودرو‌های موجود در پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مورد بازدید قرار گرفت.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی خود را در قبال حقوق بیت المال و مردم مسئول می‌داند و از این رو در حفظ و نگهداری از اموال مردم نیز مسئولیت داریم و به همین منظور رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده خودرو‌ها و اموال توقیفی که مدت زمانی بیشتر از زمان مورد نیاز قانونی توقیف شده و در انبار مانده اند مورد بررسی قرار گرفته و اکثر آن‌ها تعیین تکلیف شده است.

گفتنی است تمام خودرو‌های به مزایده گذاشته شده فوق کمتر از ۳ ماه در پارکینگ بوده و فروش خودرو به صورت مستمر در دستور کار دستگاه قضا است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.