حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
شناسه : 40143

حیدر آسیابی در جلسه شورای قضایی استان که با حضور رئیس دیوان عدالت اداری برگزار شد، گفت: با پیگیری قضایی در این استان، ۲۶ میلیارد تومان مطالبات بانکی از یکی از بدهکاران کلان بانکی استان وصول شد. وی افزود:  با پیگیری ستاد اقتصادی مقاومتی دادگستری این استان، سال گذشته ۷۴ واحد تولیدی و صنعتی راکد […]

پ
پ

حیدر آسیابی در جلسه شورای قضایی استان که با حضور رئیس دیوان عدالت اداری برگزار شد، گفت: با پیگیری قضایی در این استان، ۲۶ میلیارد تومان مطالبات بانکی از یکی از بدهکاران کلان بانکی استان وصول شد.

وی افزود:  با پیگیری ستاد اقتصادی مقاومتی دادگستری این استان، سال گذشته ۷۴ واحد تولیدی و صنعتی راکد و تعطیل، احیا و شرایط بازگشت به کار هزار و ۱۳ نفر، فراهم شد. 

آسیابی گفت: در این مدت همچنین با ورود دادگستری استان از تعطیلی ۳۹ واحد تولیدی و صنعتی که در آستانه تعطیلی، بیکاری ۲ هزار و ۵۶ نفر جلوگیری شد.

رئیس کل دادگستری گلستان، قرار گرفتن پتروشیمی استان در آستانه آغاز عملیات اجرایی را مهم‌ترین دستاورد دادگستری استان در حوزه توسعه استان عنوان کرد و گفت: پس از دستور ویژه رئیس قوه قضاییه در سفر به استان گلستان، بیش از ۱۶ ماه کار و تلاش شبانه روزی انجام شد که در نتیجه آن به زودی کار اجرایی پتروشیمی آغاز می‌شود که رهاورد آن برای استان ۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه و ایجاد دست کم ۶ هزار فرصت شغلی است.

وی  گفت: رسیدگی به پرونده پولشویی در موسسه نور هم یکی از اقدامات بزرگ دادگستری استان بود که در قالب این پرونده ۶ هزار میلیارد تومان اموال و وجوه وجوه حاصل از این پولشویی را توقیف کردیم که در نوع خود بی نظیر است.

آسیابی ادامه داد: تاکنون ۸ جلسه رسیدگی پرونده برگزار شده و امیدواریم حداکثر تا پایان خرداد، دادگاه خود را صادر کند.

وی در ادامه با شاره با سازش ۴۶ درصدی پرونده‌های ورودی به شعب شورای حل اختلاف استان گفت: پارسال ۲۲ محکوم به قصاص هم با تلاش‌های صلح یاران و اعضای این شورا، دوباره به زندگی بازگشتند.

آسیابی ادامه داد: با رصد و پیگیری حفاظت و اطلاعات دادگستری ۴۴ کارچاق کن، ۱۸ وکیل و کارشناس متخلف سال گذشته شناسایی و دستگیر شدند که گام بزرگی در مبارزه با فساد بود.

وی افزود: مسدود شدن ۴۰۴ چاه غیرمجاز، آزادسازی ۱۳۰ هکتار حریم و بستر رودخانه‌ها، و خلع ید ۵۱۵ هکتار اراضی منابع ملی از تلاش‌های دادگستری استان در حوزه حفظ حقوق عامه طی سال گذشته بود.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: مشکل ۲۵ ساله آب‌بندان‌های غیرمجاز در بستر رودخانه گرگانرود سال گذشته پیگیری و با تخریب ۸۴ آب‌بندان غیرمجاز ۱۰ میلیون مترمکعب به طور عادلانه در پایین‌دست تقسیم شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.