حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
شناسه : 40138

یحیی جعفری در جریان بازدید  از بازداشتگاه اوین بیان کرد: سیاست و مقررات فضایی بر کاهش جمعیت کیفری زندان و تعیین تکلیف فوری در پرونده‌های آنان است و این امر به نحو مناسب در دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران پس از وصول کیفرخواست در حال انجام و جریان است. رئیس کل محاکم تهران، اضافه کرد: همانطور […]

پ
پ

یحیی جعفری در جریان بازدید  از بازداشتگاه اوین بیان کرد: سیاست و مقررات فضایی بر کاهش جمعیت کیفری زندان و تعیین تکلیف فوری در پرونده‌های آنان است و این امر به نحو مناسب در دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران پس از وصول کیفرخواست در حال انجام و جریان است.

رئیس کل محاکم تهران، اضافه کرد: همانطور که مجرم مستحق مجازات است مستحق برخورداری از نهاد‌های ارفاقی پیش‌بینی شده در مقررات قانونی هم می‌باشد و در این راستا اقدامات موثری در اعمال نهاد‌های یاد شده انجام شده و می‌شود.

در راستای برنامه‌های قوه قضائیه و سیاست‌های تحولی محاکم تهران مبنی بر کاهش جمعیت کیفری و رسیدگی به وضعیت قضایی مددجویان، بازدید دوره‌ای از زندان‌های تهران بزرگ، برنامه مدون و برنامه ریزی شده در محاکم تهران است که به صورت مستمر و زمان‌بندی شده توسط رئیس کل، معاونین قضایی ستادی، سرپرستان و جانشینان مجتمع‌های قضایی و قضات شعب دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران انجام می‌شود، تا درخواست‌های زندانیان بررسی و اعمال مقررات لازم صورت گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.