حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
شناسه : 40073

 ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری گفت: این جلسه سومین کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری استان است که با برنامه ریزی مدون در راستای لبیک عملی به فرمان مقام معظم رهبری برای رشد تولید و مهار تورم در کمتر از یکماه برای رفع مشکلات […]

پ
پ

 ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری گفت: این جلسه سومین کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری استان است که با برنامه ریزی مدون در راستای لبیک عملی به فرمان مقام معظم رهبری برای رشد تولید و مهار تورم در کمتر از یکماه برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی برگزار می‌گردد.

عتباتی با بیان اینکه حتی یک شغل هم برای دستگاه قضایی مهم است گفت: اشتغال جوانان بهترین راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی است و باید کمک کرد تولید استان به سمت و سوی رشد و تعالی برود که یقیناً رشد اشتغال و کارآفرینی هم در این امر محقق می‌شود.

عتباتی ابراز امیدواری کرد با همت و همکاری و مساعدت متولیان تولید در استان در پایان سال حداکثر اشتغال و تولید را در استان شاهد باشیم و شاهد بسته شدن در هیچ واحد تولیدی نباشیم و واحد‌های تولیدی راکد یا نیمه تعطیل را هم به سمت و سوی رونق و احیاء شدن پیش ببریم.

رئیس کل دادگستری استان افزود: رشد اقتصادی در استان در گرو رشد تولیدات و رشد تولید میسور نمی‌شود مگر با تغییر نگرش‌ها در حوزه تولید و این تغییر هم می‌بایست یه سمت نگرش حمایتی از تولید باشد.

رئیس شورای قضایی استان افزود در جلسه امروز مشکلات ۵ واحد تولیدی در سطح استان که شامل شرکت ترمیم بافت جهان یارا، طرح پرواربندی گوساله ۱۰ راسی، شرکت بریل، شرکت آرتان ممتاز ساح ساوالان و گروه فولاد قدسی مطرح می‌گردد و درمورد آن‌ها اتخاذ تصمیم می‌شود.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این جلسه به حمایت از واحد‌های تولیدی تاکید و کمک به حل مشکلات آن‌ها را خواستار شد.

شایان ذکر است در پایان جلسه پس از بررسی مشکلات هر یک از واحد‌های مذکور تصمیمات لازم درخصوص آن‌ها اتخاذ و مصوبات حمایتی به تصویب اعضاء رسید که از مهمترین مصوبات می‌توان به تسویه بدهی طرح دام پرواربندی گوساله ۱۰ راسی در اقساط ۳۶ ماهه با استناد به بند خ ماده ۳۳ قانون برنامه توسعه ششم، استعلامات لازم برای صدور مجوز برای فعالیت شرکت ترمیم بافت جهان یارا و تعیین میزان دقیق بدهی شرکت بریل به بانک عامل و پرداخت نقدی آن توسط شرکت اشاره کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.