حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
شناسه : 40086

یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، در ادامه بازدید‌های مستمر و میدانی خود از مجتمع‌های قضایی ۲۴ گانه تهران بزرگ، در برنامه‌ای از پیش اعلام شده به مدت بیش از ۳ ساعت در مجتمع قضایی حضرت، ولی عصر (عج) حضور یافت و ضمن بازدید از همه شعب مجتمع و ملاقات با مراجعان […]

پ
پ

یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، در ادامه بازدید‌های مستمر و میدانی خود از مجتمع‌های قضایی ۲۴ گانه تهران بزرگ، در برنامه‌ای از پیش اعلام شده به مدت بیش از ۳ ساعت در مجتمع قضایی حضرت، ولی عصر (عج) حضور یافت و ضمن بازدید از همه شعب مجتمع و ملاقات با مراجعان مردمی، از نزدیک در جریان کم و کیف خدمت‌رسانی قضایی به مردم و مراجعان در این واحد قضایی قرار گرفت.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در جریان بازدید از شعب مجتمع قضایی حضرت، ولی عصر (عج) ضمن کسب اطلاع از آمار پرونده‌های موجودی، ورودی و مختومه این شعب و فرآیند ارجاع پرونده‌ها در آنها، خواستار دقت و سرعت در رسیدگی به پرونده‌ها در راستای پیشگیری از اطاله دادرسی شد و به ضرورت تعیین تکلیف فوری پرونده‌های زندانی‌دار تاکید کرد.


یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در این بازدید در برنامه‌ای جداگانه با عنوان میز خدمت با تعدادی از مراجعان بدون واسطه به گفتگو پرداخت و ضمن استماع مسائل و مشکلات آنها، دستورات مقتضی را در راستای رسیدگی به پرونده‌های آن‌ها صادر کرد.

علاوه بر دیدار بدون واسطه با همکاران قضایی و اداری و مراجعه کنندگان به محاکم تهران، آسیب‌شناسی از روند‌ها و فرایند‌های موجود و کاهش اطاله دادرسی در مجتمع‌های قضایی، یکی از اصلی‌ترین اهداف یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران نظارت بر روند رسیدگی‌های قضایی و نحوه پاسخگویی به مراجعین و رفع اطاله دادرسی می‌باشد.

در این بازدید عادل ترازوی زر معاون قضایی رییس کل در امور حقوقی و مهدی فلاح مدیر دفتر کل محاکم، یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران را همراهی می‌کردند.

بنا بر اطلاع رسانی انجام شده، پنجمین ملاقات مردمی رئیس کل دادگاه عمومی و انقلاب تهران در مجتمع‌های قضایی در سالجاری، روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۲/۱۸ در مجتمع قضایی شهید مفتح برگزار می‌شود که مراجعین مردمی به این واحد قضایی می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به دفتر کل این مجتمع مراجعه فرمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.