حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
شناسه : 40032

 حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی گفت: در پی وقوع یک نزاع خانوادگی در سال گذشته در شهرستان خرمدره که منجر به فوت همسر، توسط شوهر خود شده بود با شکایت اولیای دم، محکوم در زندان بود. رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اجرای پویش ” به عشق امام رئوف می بخشم […]

پ
پ

 حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی گفت: در پی وقوع یک نزاع خانوادگی در سال گذشته در شهرستان خرمدره که منجر به فوت همسر، توسط شوهر خود شده بود با شکایت اولیای دم، محکوم در زندان بود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اجرای پویش ” به عشق امام رئوف می بخشم ” افزود: با راه اندازی این پویش در سطح کشور و استان زنجان شاهد برکات زیادی بودیم که در همین راستا اولیای دم در شهرستان خرمدره به حرمت این پویش از حق قصاص محکوم گذشت کردند.

وی ضمن تقدیر از همه صلح یاران و شورا‌های حل اختلاف مستقر در زندان ابهر تصریح کرد: اینگونه تلاش‌ها برای نجات یک فرد از قصاص مصداق آیه شریفه «مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا» است و ما از خیرین، ریش سفیدان، رئیس زندان ابهر واعضای شورای حل اختلاف ویژه زندان در اخذ رضایت خانواده مقتول تشکر می‌کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.