حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
شناسه : 40041

مهدی تقی زاده در گردهمایی روسای شورا‌های حل اختلاف شهر کرمان اظهار کرد:در یک سال گذشته ۲۲۵ هزار و ۴۸۳ فقره پرونده در شورای حل اختلاف سراسر استان مختومه شده است. وی افزود: به همت اعضای ۳۱۴ شعبه حل اختلاف سراسر استان کرمان، ۷۱ هزار و ۸۴۳ فقره پرونده طی یک سال اخیر منتهی به […]

پ
پ

مهدی تقی زاده در گردهمایی روسای شورا‌های حل اختلاف شهر کرمان اظهار کرد:در یک سال گذشته ۲۲۵ هزار و ۴۸۳ فقره پرونده در شورای حل اختلاف سراسر استان مختومه شده است.

وی افزود: به همت اعضای ۳۱۴ شعبه حل اختلاف سراسر استان کرمان، ۷۱ هزار و ۸۴۳ فقره پرونده طی یک سال اخیر منتهی به صلح و سازش شده است.

معاونت توسعه حل اختلاف استان کرمان با اشاره به ۳۱۴ شعبه حل اختلاف فعال در استان بیان کرد: نسبت پرونده‌های مصالحه شده به نسبت پرونده‌های قابل صلح ۴۵ درصد است.

وی اضافه کرد:۲۳۰ شعبه شورای حل اختلاف شهری داریم که از این تعداد ۱۰۳ شعبه صلحی و ۱۲۷ شعبه رای بوده و ۸۴ شعبه نیز روستایی هستند. 

تقی زاده با تشکر از زحمات اعضای شورا‌های حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش تاکید کرد: متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در کل استان ۳۱ روز است که متوسط زمان رسیدگی در شهر کرمان ۲۹ روز است. 

معاونت توسعه حل اختلاف استان کرمان گفت:تعداد اعضا اصلی و علی البدل و دبیران شورای حل اختلاف استان یک هزار و ۳۵۹ نفر است که ۷۱۷ نفر از اعضا مرد و ۱۰۵ نفر از اعضا زن بوده و همچنین ۴۳۹ نفر تعداد دبیران زن و ۶۵ تعداد دبیران مرد اصلی در شورا‌های حل اختلاف استان هستند. 

وی افزود: از بین اعضا و دبیران شورای حل اختلاف تعداد ۴ نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا، تعداد ۲۰۵ نفر دارای مدرک فوق لیسانس و تعداد ۷۸ نفر دارای مدرک لیسانس و تعداد ۱۲۷ نفر نیز دارای مدرک فوق دیپلم هستند، همچنین تعداد حدود ۳۰۰ نفر از اعضا دارای مدرک دیپلم و زیر دیپلمند که عموماً در شعب روستای مشغول فعالیت هستند. 

در پایان این گردهمایی، روسای شورای حل اختلاف شهر کرمان هر یک مطالب خود را مطرح و به بیان مشکلات و مسائل مربوط به شعبه خود پرداختند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.