حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
شناسه : 39979

محمود اسپانلو گفت: در یک پرونده برای شهردار سابق گرگان، دو عضو شورای شهر، ۲ تَن از مدیران شهری شهرداری، ۴ کارمند شهرداری، ۳ پیمانکار شهرداری، یک کارچاق کن و ۱۶ فرد خارج از شهرداری که با این پرونده مرتبط هستند، کیفرخواست صادر شده است.  دادستان مرکز استان گلستان افزود: پرونده یک عضو شورا پس […]

پ
پ

محمود اسپانلو گفت: در یک پرونده برای شهردار سابق گرگان، دو عضو شورای شهر، ۲ تَن از مدیران شهری شهرداری، ۴ کارمند شهرداری، ۳ پیمانکار شهرداری، یک کارچاق کن و ۱۶ فرد خارج از شهرداری که با این پرونده مرتبط هستند، کیفرخواست صادر شده است.

 دادستان مرکز استان گلستان افزود: پرونده یک عضو شورا پس از صدور کیفرخواست برای رسیدگی و صدور رای، به دادگاه کیفری یک استان و پرونده بقیه متهمان به دادگاه کیفری ۲ گرگان، فرستاده شد. 

 اسپانلو افزود: به استناد ماده ۷ قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا، اختلاس و کلاهبرداری، دو عضو شورای شهر و ۲ تَن از مدیرانِ شهری و ۴ کارمند متهم در این پرونده، فعلا از شغل و سِمت سازمانی، تعلیق هستند و این افراد حق حضور در شورای شهر و شهرداری گرگان را ندارند.

دادستان مرکز استان گلستان گفت: شهردار سابق گرگان، یک پرونده باز ِ دیگر هم در دادسرای گرگان دارد که در حال رسیدگی است.

سال گذشته، شهردار، دو عضو شورای شهر و چند تن از کارمندان شهرداری گرگان همراه با یک کارچاق کن و سه پیمانکار و چند نفر دیگر بازداشت شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.