حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
شناسه : 39984

با حضور رئیس کل دادگستری استان لرستان، مسئولان و ریش سپیدان شهرستان دلفان مراسم محلی برای رفع خصومت ۲ طایفه لرستانی پس از ۸ سال برگزار شد. محمد رزم در این مراسم با بیان اینکه عفو دوستی از مواردی است که موجب آرامش و دوستی در جامعه می‌شود، تصریح کرد: تیرماه ۱۳۹۳ اختلاف بین ۲ […]

پ
پ

با حضور رئیس کل دادگستری استان لرستان، مسئولان و ریش سپیدان شهرستان دلفان مراسم محلی برای رفع خصومت ۲ طایفه لرستانی پس از ۸ سال برگزار شد.

محمد رزم در این مراسم با بیان اینکه عفو دوستی از مواردی است که موجب آرامش و دوستی در جامعه می‌شود، تصریح کرد: تیرماه ۱۳۹۳ اختلاف بین ۲ طایفه در شهرستان دلفان موجب یک منازعه جمعی و ضرب و جرح حدود ۲۰ نفر و فوت یکی از آنان می‌شود.

وی افزود: پس از ۸ سال با حضور مدیران و مردم شهرستان دلفان در نتیجه تلاش خستگی ناپذیر معتمدان و مصلحان محلی شاهد ایجاد صلح و سازش بین این ۲ طایفه و رفع خصومتی کهنه هستیم.

رئیس کل دادگستری استان لرستان همچنین با اشاره به صفات برجسته مردم استان لرستان در زمینه عفو و گذشت، گفت: مردم «ایثارگر و ولایت مدار استان و طوایف مختلف آن دارای خصلت‌ها و صفاتی برجسته‌ای از جمله «مودت، برادری، مردانگی و…» هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.