حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
شناسه : 39886

علی دهقانی در دیدار با فرماندهان پلیس راهور استان، اظهار کرد: خوزستان یکی از استان‌های مسافرپذیر به ویژه در ایام پایانی سال و عید نوروز است و باتوجه به حجم بالای تردد، کنترل جاده‌ها باید با نظارت هوشمند و الکترونیکی انجام شود. رئیس کل دادگستری خوزستان بر ضرورت هوشمندسازی خیابان‌های دورن شهری و برون شهری […]

پ
پ

علی دهقانی در دیدار با فرماندهان پلیس راهور استان، اظهار کرد: خوزستان یکی از استان‌های مسافرپذیر به ویژه در ایام پایانی سال و عید نوروز است و باتوجه به حجم بالای تردد، کنترل جاده‌ها باید با نظارت هوشمند و الکترونیکی انجام شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان بر ضرورت هوشمندسازی خیابان‌های دورن شهری و برون شهری استان با نصب دوربین‌های نظارتی تاکید کرد و گفت: این امر علاوه بر ارتقای ضریب امنیت و کنترل ترافیک جاده‌ای و تسهیل تردد، از هدررفت انرژی پلیس نیز جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: این مسئله در جلسات مختلف استانداری نیز مطرح و بر آن تاکید شده است و امیدواریم در سال جاری شاهد افزایش دوربین‌های نظارتی در استان و فعال شدن پایش تصویری در کلیه نقاط کلان شهر اهواز باشیم.

دهقانی تصریح کرد: کنترل هوشمند جاده‌ها، علاوه بر کاهش نرخ تصادفات، در کاهش سایر جرائم و کشف جرم نیز موثر است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی بیش از سایر نیرو‌ها با مردم مواجهه حضوری و کلامی دارند و رعایت اخلاق و سعه صدر مامورین و برخورد محترمانه با مردم باید از اولویت اصلی پلیس باشد.

دهقانی اظهار کرد: رعایت اصول اخلاقی، حفظ آرامش و رفتار مناسب در مواجهه با رانندگاندز زمان اعمال قانون، از نکاتی است که باید مدنظر قرار گیرد چرا که برخورد مناسب، موجب اعتمادسازی نسبت به پلیس و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.