حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
شناسه : 39779

یحیی جعفری در ادامه بازدید‌های مستمر و میدانی خود از مجتمع‌های قضایی ۲۴ گانه تهران بزرگ به صورت سرزده از ستاد محاکم و مجتمع قضایی کارکنان دولت بازدید کرد و ضمن تبریک عید سعید فطر با همکاران قضایی و اداری و برخی از مراجعین مردمی دیدار نمود و در جریان کم و کیف خدمت رسانی […]

پ
پ

یحیی جعفری در ادامه بازدید‌های مستمر و میدانی خود از مجتمع‌های قضایی ۲۴ گانه تهران بزرگ به صورت سرزده از ستاد محاکم و مجتمع قضایی کارکنان دولت بازدید کرد و ضمن تبریک عید سعید فطر با همکاران قضایی و اداری و برخی از مراجعین مردمی دیدار نمود و در جریان کم و کیف خدمت رسانی به مردم و مراجعان قرار گرفت.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در این بازدید بیان دکرد: امید است در سال جدید که مقارن با ایام ماه مبارک رمضان بوده است بتوانیم با انرژی و روحیه جدید و الهام گرفته از معنویات این ماه، با برنامه ریزی قوی‌تر و همت بالا، شاهد ارتقاء بیش از پیش عملکرد محاکم تهران باشیم و امید آن داریم در فضای آرام‌تر و با رفع مشکلات معیشتی شاهد تلاش همکاران باشیم.

رئیس کل محاکم تهران گفت: الحق و الانصاف عملکرد همکاران دادگاه‌های عمومی وانقلاب تهران در سال پیش علیرغم سختی‌ها و کاستی‌ها قابل تحسین بود و علت اصلی آن وجود فضای همدلی، احساس مسئولیت و علاقه به خدمت است که در واحد‌های قضایی حاکم است.

وی در این بازدید، دربخش‌های مختلف ستاد محاکم و مجتمع قضایی کارکنان دولت اعم از دفاتر معاونین رئیس کل در امور قضایی و اجرایی، اجرای احکام مدنی، امور حقوقی، امور کیفری، شعب قضایی، دفترکل، ارسال و مراسلات، دبیرخانه، آمار و فناوری اطلاعات، امور اداری و مالی، بایگانی و روابط عمومی و امور فرهنگی حضور یافت و ضمن مطالعه موردی برخی پرونده‌ها در شعب مجتمع قضایی کارکنان دولت و طرح سوالاتی در خصوص آن‌ها با مدیران و همکاران به صورت چهره به چهره به گفتگو پرداخت.

جعفری در بازدید از شعب و بخش‌های مختلف مجتمع قضایی ویژه کارکنان دولت، از همکاران قضایی و اداری مربوطه در خصوص میانگین تعیین وقت، موجودی شعب و نوع پروند‌ها سوالاتی را مطرح نمود و دستورات و ارشادات لازم را صادر کرد.

در این بازدید محمد ملایی معاون قضایی و اجرایی رئیس کل محاکم، عادل ترازوی زر معاون امور حقوقی رئیس کل محاکم و مهدی فلاح مدیر دفتر کل محاکم، یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران را همراهی کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.