حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
شناسه : 39761

حسین رجبی گفت: استان قزوین در مسیر ارتباطی ۱۱ استان قرار دارد و از این حیث عبور کالا‌های قاچاق از محور‌های مواصلاتی استان محتمل است و به همین خاطر مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز همواره یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی و انتظامی استان است. وی افزود: در طی سال طرح‌های مختلفی در […]

پ
پ

حسین رجبی گفت: استان قزوین در مسیر ارتباطی ۱۱ استان قرار دارد و از این حیث عبور کالا‌های قاچاق از محور‌های مواصلاتی استان محتمل است و به همین خاطر مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز همواره یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی و انتظامی استان است.

وی افزود: در طی سال طرح‌های مختلفی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز با محوریت دستگاه قضایی و مشارکت سایر دستگاه‌ها در استان برنامه ریزی می‌شود و در همین جهت طرح بازدید از انبار‌های دپوی کالا با اولویت مبارزه با قاچاق چوب و فرآورده‌های جنگلی اجرایی شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین بیان کرد: در راستای اجرای طرح موصوف با حضور همکاران قضایی و پلیس اقتصادی استان از تمامی مراکز نگهداری و چوب بازدید بعمل آمد و در مجموع بیش از ۱۳۰ تن انواع چوب قاچاق کشف و ضبط شد و در کالا‌های مکشوفه در اختیار اداره کل منابع طبیعی استان قرار گرفت و برای متخلفین نیز پرونده تشکیل شد.

رجبی اعلام کرد: همچنین بر اساس اخبار و گزارشات واصله و طی دو عملیات پلیسی در محور‌های مواصلاتی استان دو دستگاه خودروی سواری متوقف و در مجموع ۴۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) به ارزش ۳۷ میلیارد ریال کشف و متهمین دستگیر شدند و برای آن‌ها پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: اثرات سوء پدیده قاچاق بر جامعه و بخش‌های مختلف بخصوص تولید داخلی بسیار است و این موضوع نیازمند مبارزه همه جانبه است و نقش مردم نیز بسیار حائز اهمیت بوده و بدون شک رویکرد دستگاه قضایی با قاچاقچیان کالا‌های مختلف برخورد بدون اغماض است. البته نباید از اقدامات پیشگیرانه در راستای کاهش قاچاق غافل شد و در این راستا نیز دستگاه‌های متولی امر فرهنگ می‌بایست برنامه محور عمل کنند تا پدیده قاچاق از سوی جامعه نهی شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.