حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
شناسه : 39699

 رئیس قوه قضائیه ۱۴ بهمن ماه امسال در نخستین همایش سراسری هیئت مدیره‌های استانی مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران قوه قضاییه، اظهار کرد: یکی از اوصاف متعالی امیرالمومنین علی علیه‌السلام، عدالت‌ورزی ایشان است؛ لذا ما نیز در نهادهای قضاوت و وکالت و کارشناسی باید به تأسی از امیرالمومنین، ملتزم به عدالت‌ورزی و حرکت در صراط […]

پ
پ

 رئیس قوه قضائیه ۱۴ بهمن ماه امسال در نخستین همایش سراسری هیئت مدیره‌های استانی مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران قوه قضاییه، اظهار کرد: یکی از اوصاف متعالی امیرالمومنین علی علیه‌السلام، عدالت‌ورزی ایشان است؛ لذا ما نیز در نهادهای قضاوت و وکالت و کارشناسی باید به تأسی از امیرالمومنین، ملتزم به عدالت‌ورزی و حرکت در صراط عدالت باشیم.

قاضی القضات از اقدامات و ابتکارات مسئولان و اعضای مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران قوه قضائیه طی مدت اخیر تقدیر به عمل آورد و این اقدامات و ابتکارات را در راستای ایجاد وحدت و همگرایی میان مجموعه مرکز وکلا و مردم و مسئولان دانست.

 وی مشخصاً به حضور مستمر مسئولان و اعضای مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران قوه قضائیه در مساجد به منظور کمک و مساعدت حقوقی به مردم اشاره کرد و خواستار استمرار و تقویت این قبیل اقدامات و ابتکارات شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری گفت: در سال گذشته ۱۲۳ هزار مورد مشاوره حضوری و ۵ هزار و ۲۳۸ مورد مشاوره تلفنی توسط واحد ارشاد ومعاضدت، مشاوره صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران بیان کرد: در مدت مذکور ۲۲ هزار و ۱۳۴ مورد از مشاورین حقوقی و ۳۱۰ از وکلای کانون وکلا در واحد ارشاد حضور یافته و به راهنمایی و ارشاد قضایی مردم پرداختند.

وی یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی را خدمات وکالتی عنوان کرد و افزود: هیچ کس به دلیل نداشتن پول نباید از خدمات حقوقی محروم شود به طوری که در یکسال گذشته، دستگاه قضایی استان ۴۱۵ مورد وکیل معاضدتی و ۷۱ مورد کارشناس معاضدتی به مراجعان معرفی کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.