حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
شناسه : 39697

 در اجرای تاکیدات ریاست قوه قضاییه در استان یزد ۶۴ میز خدمت همراه با ۷۵ مقام قضایی ضمن برپایی میز خدمت به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مردم در استان یزد پرداختند. غلامعلی دهشیری اظهار کرد: در راستای اجتماعی شدن قوه قضاییه و اجرای سند تحول قضایی، حضور قضات در مساجد برای بررسی مشکلات حقوقی […]

پ
پ

 در اجرای تاکیدات ریاست قوه قضاییه در استان یزد ۶۴ میز خدمت همراه با ۷۵ مقام قضایی ضمن برپایی میز خدمت به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مردم در استان یزد پرداختند.

غلامعلی دهشیری اظهار کرد: در راستای اجتماعی شدن قوه قضاییه و اجرای سند تحول قضایی، حضور قضات در مساجد برای بررسی مشکلات حقوقی و پاسخگویی به سوالات مراجعین برنامه ریزی شد.

وی افزود: در فروردین ماه بیش از ۴ هزار نفر ملاقات عمومی مقام‌های قضایی در استان یزد انجام شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های دستگاه قضایی استان، حضور در مساجد و آگاهی بخشی حقوقی و قضایی به مردم است. 

وی افزود: علاوه بر روز‌های خاص تعیین شده برای ملاقات عمومی در دادگستری استان و حوزه‌های قضایی، در ماه مبارک رمضان ۱۶ مسجد در مرکز استان و ۴۸ مسجد در حوزه‌های قضایی با حضور ۷۱ مقام قضایی در خدمت مردم روزه دار و متدین استان بودند.

دهشیری گفت: در یزد در شب‌های قدر نیز برنامه میز خدمت استمرار داشت و مقام‌های قضایی در کنار مردم شب زنده دار، به ارایه مشاوره حقوقی و قضایی پرداختند.

وی با تاکید بر اهتمام جدی برای افزایش این ملاقات‌ها اظهار کرد: حضور در میان مردم برای پیشگیری از مشکلات حقوقی و قضایی و مرتفع شدن آن بسیار اثرگذار است که با استمرار آن می‌توان شاهد چشمگیری در کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی باشیم.

گفتنی است که در این دیدار‌های چهره به چهره مسئولان قضایی یزد ضمن استماع مشکلات حقوقی و قضایی مراجعین دستورات لازم برای مرتفع شدن مشکلات را صادر کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.