حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
شناسه : 39695

 صادق جعفری چگنی در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان و روسای مجتمع‌های شورای حل اختلاف اهواز ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات مجموعه شورا‌های حل اختلاف در حل و فصل پرونده‌های مهم، نقش اثر بخش شورای حل اختلاف در ایجاد امنیت و آرامش جامعه را یکی از مقوله‌های مشارکت مردم برای اجرای عدالت […]

پ
پ

 صادق جعفری چگنی در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان و روسای مجتمع‌های شورای حل اختلاف اهواز ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات مجموعه شورا‌های حل اختلاف در حل و فصل پرونده‌های مهم، نقش اثر بخش شورای حل اختلاف در ایجاد امنیت و آرامش جامعه را یکی از مقوله‌های مشارکت مردم برای اجرای عدالت دانست و اظهار داشت: شورای حل اختلاف با فراهم کردن مشارکت مردم برای اجراء و تحقق عدالت و همچنین به دلیل خشکاندن ریشه‌های نزاع، نقش مهمی در برقراری آرامش و امنیت در جامعه دارند.

وی افزود: امروز شورای حل اختلاف به عنوان یک نهاد مدنی برآمده از بطن مردم بخش عظیمی از پرونده‌های مهم و سنگین را منتهی به صلح و سازش می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان تصریح کرد: با توجه به اقدامات و عملکرد بسیار ارزشمند شورا‌های حل اختلاف که آثار مهمی در راستای نظم و امنیت در جامعه داشته و دارد باید با همت مسئولان قضایی و اجرایی مشکلات و دغدغه‌های این نهاد مرتفع شوند.

جعفری چگنی در ادامه خواستار راه اندازی شعب صلحی شورای حل اختلاف در تمامی مجتمع‌های دادسرای اهواز و استان شدند. 

در این دیدار حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی از همکاری و تعامل سازنده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مجموعه دادسرا‌های خوزستان، جهت حل و فصل پرونده‌های مهم و قصاص در شورای حل اختلاف تشکر کرد و اظهار کرد: امروز شورا‌های حل اختلاف خوزستان از ظرفیت زیادی برخوردار است که در سال گذشته با همت اعضای آن ۹۱ فقره پرونده قصاص منتهی به صلح و سازش شد و خوشبختانه شورا‌ها در استان با کارآمدی بالا نقش خود را در حوزه صلح و سازش به خوبی ایفا کردند.

وی افزود: در شورا‌های حل اختلاف خوزستان افرادی در حوزه صلح و سازش قدم برمی دارند که انسان‌های وارسته و با اصالت خانوادگی و صاحب نفوذ کلام هستند و شورا‌های حل اختلاف استان از این مجموعه افراد تشکیل شده است.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان ادامه داد: فلسفه وجودی شورای حل اختلاف قطع منازعات، ایجاد امنیت و آرامش و بنیان گذاری صلح و سازش بین مردم است. 


در ادامه این دیدار روسای مجتمع‌های شورای حل اختلاف اهواز نیز به بیان دیدگاه ها، نظرات، مشکلات وکمبود‌های مجتمع خود پرداختند و گزارشی از عملکرد آن مجتمع ارائه دادند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.