حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
شناسه : 39703

علی شعبانی در خصوص ملاقات‌های مردمی مسئولان قضایی استان قزوین، اظهارکرد: در اجرای سیاست‌های کلان قوه قضاییه، رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان و تکریم ارباب رجوع در اولویت کار دستگاه قضایی است و برهمین اساس ملاقت‌های مردمی مسئولان قضایی استان به صورت مستمر و هدفمند در اجتماعات، مساجد و مراجع قضایی انجام می‌شود. […]

پ
پ

علی شعبانی در خصوص ملاقات‌های مردمی مسئولان قضایی استان قزوین، اظهارکرد: در اجرای سیاست‌های کلان قوه قضاییه، رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان و تکریم ارباب رجوع در اولویت کار دستگاه قضایی است و برهمین اساس ملاقت‌های مردمی مسئولان قضایی استان به صورت مستمر و هدفمند در اجتماعات، مساجد و مراجع قضایی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عمده درخواست مراجعان به مدیران قضایی، مربوط به تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها است، افزود: بر همین اساس در سال ۱۴۰۱ مسئولان قضایی استان، ۲۸ هزار و ۱۳۷ مورد ملاقات مستقیم و بی واسطه با مردم استان انجام داده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تاکیدکرد: انجام ملاقات‌های مردمی مسئولان قضایی با مراجعان علاوه بر آشنایی با نقطه نظرات مردم و حل مشکلات آنان این فرصت را به دستگاه قضا می‌دهد تا حس امید و اعتماد را در جامعه گسترش دهد.

شعبانی همچنین عنوان کرد: لیست مراجعان و شماره تلفن ملاقات شوندگان از تمامی حوزه‌های قضایی، اخذ و رفع مشکل آن ها، بررسی و تا حصول نتیجه و حل مشکل، پیگیری می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.