حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
شناسه : 39659

جلسه کارگروه پیگیری حقوق عامه استان زنجان با موضوع پسماند‌ها و زباله‌های پخش شده در جاده نیکویه مسیر جاده زندان ابهر که موجب آلودگی محیط زیست را فراهم کرده بود با حضور رئیس کل دادگستری استان زنجان تشکیل شد . حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در این جلسه که دادستان مرکز استان، رئیس دادگستری […]

پ
پ

جلسه کارگروه پیگیری حقوق عامه استان زنجان با موضوع پسماند‌ها و زباله‌های پخش شده در جاده نیکویه مسیر جاده زندان ابهر که موجب آلودگی محیط زیست را فراهم کرده بود با حضور رئیس کل دادگستری استان زنجان تشکیل شد .

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در این جلسه که دادستان مرکز استان، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان، رئیس شورای شهر، شهردار و رئیس محیط زیست ابهر حضور داشتند گفت: امروز توجه به محیط زیست و حفظ آن از اهمیت بالایی برخوردار است و همه باید به جهت اهمیت موضوع بسیجی وار محیط بان باشیم.

وی با بیان اینکه وضعیت پسماند‌ها و زباله‌ها در این مسیر چهره ناپسندی بوجود آورده و فرماندار ابهر به عنوان رئیس کارگروه پسماند شهرستان باید پاسخگو باشند، چرا که تعرض به محیط زیست از مصادیق بارز حقوق عامه است.

رئیس کل دادگستری زنجان در ادامه گفت: شهرداری به قید فوریت پسماند‌ها و زباله‌ها رها شده در محیط زیست این مسیر پاکسازی کند تا دیگر شاهد تکرار این معضل نباشیم.

وی بر فعال شدن سازمان مدیریت پسماند شهرستان ابهر در وظایف خود تأکید کرد و گفت: شهرداری ابهر نسبت به تفکیک زباله‌ها اقدام و از تهدید علیه بهداشت عمومی پیشگیری کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.