حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
شناسه : 39606

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی صبح امروز سه شنبه در اولین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری استان زنجان در سال جدید، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تشکر از اقدامات و تلاش‌های اعضای شورا در اجرای مصوبات در سال ۱۴۰۱ گفت: شورای حفظ حقوق بیت المال در سال گذشته هشت جلسه […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی صبح امروز سه شنبه در اولین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری استان زنجان در سال جدید، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تشکر از اقدامات و تلاش‌های اعضای شورا در اجرای مصوبات در سال ۱۴۰۱ گفت: شورای حفظ حقوق بیت المال در سال گذشته هشت جلسه با هشتاد مصوبه و اجرای هشتاد درصدی مصوبات داشته که امیدواریم در سال جاری این مقدار و روند با شتاب بیشتر انجام شود.

 وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم استان که در هر جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال مطرح می‌شود موضوع کمیسون رفع تداخلات است که استان زنجان به عنوان پایلوت انتخاب شده که انصافا در این خصوص اقدامات بسیار خوب و موثری از سوی امور اراضی ملی استان انجام شده که تشکر می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با اشاره به موضوع سند دار کردن املاک ادارات دولتی که سال گذشته به ادارات ابلاغ شده بود،گفت: امروز رویکرد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در موضوع سندار کردن املاک و اراضی یک فرصت است در جهت مصون ماندن املاک و اراضی از تعرض دیگران باید سندار کنند و دستگاه قضایی استان در جهت ارائه خدمات آسان و رفع موانع گذشته برای سندار کردن املام و اراضی آمادگی خود را اعلام می‌کند.

رئیس کل دادگستری دادگستری استان زنجان بر اجرای سریع احکام صادره در موضوع تغییر کاربری غیر مجاز در استان تأکید کرد و گفت: در برخی شهرستان‌ها اجرای احکام تغییر کاربری غیر مجاز با یک عقب ماندگی‌های مواجه هستیم که از مسئولان امر انتظار تسریع در انجام وظایف داریم.

وی ضمن تقدیر از امور آب استان برای مسلوب المنفعه کردن تعداد ۳۲۰ چاه غیر مجاز افزود: نصب کنتور‌های هوشمند در جهت جلو گیری از اضافه برداشت منابع آبی بسیار موثر خواهد بود، انتظار داریم امور آب استان برای نصب کنتور‌های هوشمند چاه‌های آب اهتمام جدی انجام دهد.

در این جلسه دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال و اعضای شورا ضمن ارائه گزارش عملکرد برنامه‌های مجموعه خود را در سال جاری بیان نمودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.