حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
شناسه : 39612

در اولین جلسه شورای قضایی استان خوزستان که با حضور رئیس کل دادگستری و سایر اعضاء برگزار شد، برنامه‌های عملیاتی سند تحول قضایی تشریح و وظایف هرکدام از سازمان‌ها و واحد‌ها تبیین شد.  علی دهقانی در این جلسه اظهار کرد: در برنامه‌های عملیاتی سند تحول قضایی به کلیه تکالیف و وظایفی که برای دستگاه قضایی […]

پ
پ

در اولین جلسه شورای قضایی استان خوزستان که با حضور رئیس کل دادگستری و سایر اعضاء برگزار شد، برنامه‌های عملیاتی سند تحول قضایی تشریح و وظایف هرکدام از سازمان‌ها و واحد‌ها تبیین شد.

 علی دهقانی در این جلسه اظهار کرد: در برنامه‌های عملیاتی سند تحول قضایی به کلیه تکالیف و وظایفی که برای دستگاه قضایی تعیین شده، به طور ویژه توجه و برای هر کدام از آن‌ها هدف‌گذاری و زمان‌بندی انجام شده است که برای تحقق آن‌ها نیاز به تعامل، وحدت و همکاری میان دادگستری و سایر ادارات ذی‌ربط است.

وی ضمن قدردانی از عملکرد یک سال گذشته اعضای این شورا، از آنان خواست تا در سال جدید با جدیت بیشتری به تکالیف و مسئولیت‌های خود عمل کنند و از فرصت‌های پیش رو برای خدمت به جامعه، به بهترین شکل استفاده کنند.

 دهقانی گفت: برخی از اقدامات جهادی از جمله طرح حدنگاری و تثبیت مالکیت اراضی ملی و کشاورزی، نیاز به حمایت قضایی دارد که این حمایت‌ها باید به موقع و با فوریت انجام گیرد تا در کوتاهترین زمان به بهترین نتیجه دست یافت.

وی با دعوت از اعضای شورای قضایی و قضات و کارکنان اداری به شرکت در جشن گلریزان آزادی جرایم غیرعمد مالی، اظهار کرد: سال گذشته با کمک خیرین استان، ۳۶۰ نفر از این زندانیان آزاد شدند و امسال چنانچه هر کدام از مردم استان، مبلغ ۱۰ هزار تومان به ستاد دیه استان کمک کنند، بدهی مالی ۲۶۰ نفر از زندانیان تسویه و زمینه آزادی آنان فراهم خواهد شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان همچنین با تاکید بر ضرورت تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های توقیف شده مرتبط با جرائم مواد مخدر، بیان کرد: دادستان مرکز استان با اهتمام ویژه در اجرای بخشنامه دادستان محترم کل کشور، کلیه خودرو‌هایی که بیش از سه ماه در پارکینگ‌ها مانده‌اند را تعیین تکلیف کنند.

در ادامه این نشست، اعضای شورای قضایی استان ضمن اشاره به برنامه‌ریزی جهت تحقق اهداف برنامه‌های عملیاتی سال ۱۴۰۲، اظهار کردند که نسبت به اجرایی شدن برنامه‌ها و ارائه عملکرد به صورت سه ماهه اقدام می‌کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.