حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
شناسه : 39624

 ظهر روز سه شنبه ۲۹ فروردین ماه ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با امیر حاجی لو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر هرمز طبر خونی فرمانده لشگر ۶۴ ارومیه به مناسبت روز ارتش دیدار کردند. عتباتی در این دیدار‌ها […]

پ
پ

 ظهر روز سه شنبه ۲۹ فروردین ماه ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با امیر حاجی لو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر هرمز طبر خونی فرمانده لشگر ۶۴ ارومیه به مناسبت روز ارتش دیدار کردند.

عتباتی در این دیدار‌ها که حاتمی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و حجت الاسلام والمسلمین قلی زاده نماینده دادسرای انتظامی در امور نظارت و ارزشیابی قضات استان نیز حضور داشتند تاکید کرد: ارتش مهد شهادت طلبان کشور و چشم بیدار فرزندان انقلاب اسلامی ایران است، ارتشی که سال هاست قهرمانانه به پیش می‌رود و از خنکای تلاشش، نسیم عدالت همواره بر پرچم وطن می‌وزد و آن چه که امروز بدان می‌بالیم مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی هست که در ۸ سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمامی قدرت‌های روز دنیا آبدیده شدند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند. 

رئیس کل دادگستری استان با گرامیداشت یاد وخاطره شهید صیاد شیرازی و شهدای ارتش اظهار کرد: امنیت کنونی کشور مدیون دلیر مردی‌ها و رشادت‌های این شهیدان بزرگوار است و روز ارتش بهانه‌ای برای تقدیر از جانفشانی‌های ارتش مقتدر کشور عزیزمان ایران است.

امیر حاجی لو و امیر طبرخونی نیز با تقدیر از حضور رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان این حضور را مایه دلگرمی دانسته و از تلاش‌های دستگاه قضایی استان برای برقراری امنیت پایدار در استان تجلیل کردند.

گفتنی است در پایان این دیدار‌ها از امیر حاجی لو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر هرمز طبر خونی فرمانده لشگر ۶۴ ارومیه به نمایندگی از تمامی جان برکفان ارتش ایران اسلامی با تقدیم لوح تقدیر از سوی عتباتی رئیس کل دادگستری استان تجلیل به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.