حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
شناسه : 39506

جشن گلریزان در شهرستان‏های مراغه، سراب و اهر استان آذربایجان شرقی با حضور خیرین و مسئولان ارشد قضایی این شهرستان‎ها برگزار شد. کمک ده میلیارد ریالی خیرین برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان مراغه محمود نعمتی دادستان مراغه در خصوص جشن گلریزان برگزار شده در این شهرستان، بیان کرد: در این مراسم خیران مراغه‌ای بیش […]

پ
پ

جشن گلریزان در شهرستان‏های مراغه، سراب و اهر استان آذربایجان شرقی با حضور خیرین و مسئولان ارشد قضایی این شهرستان‎ها برگزار شد.

کمک ده میلیارد ریالی خیرین برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان مراغه

محمود نعمتی دادستان مراغه در خصوص جشن گلریزان برگزار شده در این شهرستان، بیان کرد: در این مراسم خیران مراغه‌ای بیش از یک میلیارد تومان برای آزادی زندانیان و حمایت از خانواده‌های آن‎ها کمک کردند.

وی افزود: سال گذشته ۵۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط ستاد دیه استان و خیّران مراغه از زندان رهایی یافتند.

دادستان مراغه ادامه داد: هم اکنون ۷۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان مراغه نیازمند کمک و یاری مردم خیر و نوع دوست هستند. 

دادستان مراغه ضمن تشکر از مردم نیکوکار و خیر حاضر در این ضیافت اضافه کرد: خیّران این شهرستان در سال گذشته ۴ میلیارد و چهارصد میلیون تومان جهت آزادی زندانیان و حمایت از خانواده‌های آن‎ها کمک کردند.

جشن گلریزان و حمایت و مراسم افطار همه ساله با حضور پر شور مردم نیکوکار شهرستان مراعه و شهر‌های همجوار در این شهرستان برگزار می‌شود.


کمک بیش از ده میلیارد ریالی خیرین شهرستان سراب برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

رحیم استادی رئیس دادگستری شهرستان سراب با اشاره به پیش بینی و تمهیدات انجام شده و استفاده از ظرفیت دهیاری‌های شهرستان با دعوت قبلی از آن‎ها در معیت فرماندار، بخشدار و خیرین شهرستان سراب، اظهار کرد: جشن گلریزان شهرستان سراب با شکوه هر چه تمام در محل تالار دریای سراب برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک و پرفیض رمضان، ضمن تقدیر و تشکر از کلیه نیکوکارانی که با حضور خود به آئین جشن گلریزان رنگ ویژه‌ای بخشیدند، افزود: کمک به ستاد دیه برای ایجاد زمینه آزادی مدد جویان جرایم غیرعمد و بدهکاران مالی تنها مختص ماه مبارک رمضان نیست و باید در طول سال تداوم یابد، زیرا با کمک‌های اندک و مستمر مردم می‌توان زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و بدهکاران مالی بیشتری را فراهم آورد.

رئیس دادگستری شهرستان سراب تصریح کرد: کسانی که با کمک‌های خیرین از زندان آزاد می‌شوند غالباً کسانی هستند که متأثر از شرایط اقتصادی بوده و هیچ قصد و سوء نیت مجرمانه‌ای نداشتند.

استادی ضمن ابراز خرسندی از عمل خدا پسندانه خیرین شهرستان سراب، بیان کرد: مبالغ جمع آوری شده از سوی خیرین شهرستان سراب نسبت به سال گذشته، افزایش بیش از دو برابری داشته که این امر زمینه آزادی بیشتر زندانیان جرایم غیرعمد و بدهکاران مالی را نیز فراهم می‌کند.

وی افزود: در مراسم جشن گلریزان امسال، بیش از ده میلیارد ریال از سوی خیرین برای آزادی زندانیان دارای جرایم غیرعمد، جمع اوری شد.

کمک بیش از ده میلیارد ریالی خیرین شهرستان اهر برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

جشن گلریزان در شهرستان اهر بعد از افطار با حضور امام جمعه، معاون قضایی و مسئول نظارت و ارزشیابی قضات استان، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندار، جمعی از مسئولان، خیرین و اقشار مختلف شهرستان اهر برگزار شد. 

در این مراسم مردم خیر شهرستان اهر بیش از ده میلیارد ریال به صورت نقدی و تعهدی جهت آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد، مساعدت کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.