حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
شناسه : 39473

حسین فاضلی هریکندی در تشریح اقدامات دادگستری کل استان البرز در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ و حمایت قضایی از واحد‌های تولیدی در این استان، اظهار کرد: یکی از محور‌هایی که همواره در نشست‌های داخلی و عمومی رئیس قوه قضاییه مورد تاکید قرار گرفته است حمایت از واحد‌های تولیدی و ممانعت از تعطیلی آن‌ها و […]

پ
پ

حسین فاضلی هریکندی در تشریح اقدامات دادگستری کل استان البرز در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ و حمایت قضایی از واحد‌های تولیدی در این استان، اظهار کرد: یکی از محور‌هایی که همواره در نشست‌های داخلی و عمومی رئیس قوه قضاییه مورد تاکید قرار گرفته است حمایت از واحد‌های تولیدی و ممانعت از تعطیلی آن‌ها و حفظ اشتغال نیرو‌های شاغل حتی در شرایطی است که پرونده واحد تولیدی در حال رسیدگی در مراجع قضایی است.

وی افزود: دادگستری کل استان البرز چندین گام مهم در این مسیر برداشته است که تشکیل بانک اطلاعاتی کلیه بنگاه‌های اقتصادی استان و همچنین شرکت‌های دانش بنیان به صورت تفکیک شده یکی از گام‌های اولیه مهم در این مسیر بوده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به فعالسازی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی استان البرز، تصریح کرد: در سال گذشته ۱۲ جلسه کمیته‌های استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با مدیریت وی تشکیل شده که منجر به ۵۹ مصوبه و چهار بازدید از واحد‌های تولیدی شده است.

فاضلی هریکندی با اشاره به ارجاع ۴۲۱ درخواست به دبیرخانه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی استان البرز، بیان کرد: مجموع این درخواست‌ها منجر به ۱۱۰ بازدید از سوی مدیران دادگستری استان از این واحد‌ها شده است.

وی افزود: بررسی آماری مشکلات واحد‌های تولیدی استان نشان می‌دهد که ۳۵ درصد به جهت طرح پرونده از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی در مراجع قضایی، ۲۰ درصد مرتبط با بانک ها، ۱۳ درصد جهاد کشاورزی، ۵ درصد شهرک‌های صنعتی، ۴ درصد شهرداری ها، یک درصد ورشکستگی و ۲۱ درصد مرتبط با سایر سازمان‌ها بوده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه هم اکنون در ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی استان البرز پرونده ۱۰۳ واحد تولیدی در دست بررسی و اقدام است تاکید کرد: در سال گذشته، حمایت‌های قضایی انجام شده منجر به ممانعت از تعطیلی ۱۲ واحد تولیدی و حفظ اشتغال بیش از ۲۵۰۰ نفر و ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۴۰۰ نفر شده است.


گفتنی است نام واحد‌های احیا شده در سال ۱۴۰۱ در استان البرز به شرح زیر است:

۱ شرکت پیشگامان صنعت ابرار: تولید نان حجیم

۲ شرکت سهیل طب گر زاگرس: تولید البسه بیمارستانی

۳ شرکت پمپ‌های صنعتی: تولید پمپ‌های صنعتی

۴ شرکت چیت سازان: واحد تولیدی ریسندگی نخ و رنگرزی پارچه

۵ شرکت تعاونی یاران نفیس گل ابریشم: تولید فرش دستباف

۶ شرکت صنعت گاز پیوست

۷ شرکت اسداله ناگزیر: تولید قطعات لاستیکی

۸ شرکت دقیق صنعت: تولید چکش ضربه زن دستگاه حفاری (درون چاهی)

۹ شن و ماسه شهید عراقی: کارگاه شن و ماسه و سنگ شکن

۱۰ مجموعه محب گردشگری: احداث بیمارستان و درمان بیماران صعب العلاج

۱۱ شرکت طیور زرین تاج: مرغداری

۱۲ شرکت کیمیا فرآِیند سپهرایرانیان: کارخانه تولید کود فسفات 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.