حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
شناسه : 39413

 ناصر عتباتی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان، معاونین قضایی همراه و فتحی مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان در دومین شب از لیالی قدر با حضور در مسجد حاج جواد ارومیه با بیش از ۳۰ نفر دیدار چهره به چهره کرده و ضمن رسیدگی به درخواست‌های آنان دستورات لازم را در […]

پ
پ

 ناصر عتباتی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان، معاونین قضایی همراه و فتحی مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان در دومین شب از لیالی قدر با حضور در مسجد حاج جواد ارومیه با بیش از ۳۰ نفر دیدار چهره به چهره کرده و ضمن رسیدگی به درخواست‌های آنان دستورات لازم را در مورد هر یک صادر کردند.

وی در حاشیه این ملاقات تاکید کرد: مردم، ولی نعمت ما هستند و این وظیفه تمامی مسئولین است که به مشکلات آنان رسیدگی کنند و بهترین راه برای اطلاع از مشکلات مردم حضور در بین آنهاست که دستگاه قضایی استان همواره این مهم را در دستور کار خود داده است. 

عتباتی عنوان کرد: به همین دلیل با تعدادی از مدیران قضایی استان و اداره کل زندان‌ها، جهت ملاقات چهره به چهره با اهالی محل و هم خدمات حقوقی و قضایی در مسجد حاج جواد ارومیه حاضر شدیم و به درخواست‎‌های حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی کردیم. 

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ادامه داد: مجموعه مدیریتی دادگستری استان برای نیل به این امر مهم و نیز ارتباط بدون واسطه با مردم، در سال گذشته با برگزاری بیش از ۱۲۰ ملاقات مردمی در دادگستری مرکز استان و حوزه‌های قضایی، مصلی و مساجد با بیش از ۱۱ هزارو۵۰۰ نفر دیدار نموده و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفته و درخواست‌های آنان را مورد بررسی قرار داده اند.

عتباتی در پایان اظهارکرد: به همت خیرین منتصب به این محل و مسجد در هیأت امناء و امام جماعت مسجد و تعدادی از خیرین بعد از این برنامه مراسمی جهت جمع آوری کمک‌های مردمی برای ستاد دیه در جهت آزادی محکومان مالی و زندانیان جرایم غیرعمد صورت خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: از مردم فهیم استان خاصه شهر ارومیه تشکر می کنم که در این امر خیر، خیلی پر رنگ و موثر نقش آفرینی کردند. امسال کمک‌های خوب و قابل توجهی جمع آوری شده تلاش خواهد شد که این کمک‌ها را در سریعترین زمان ممکن به سمت آزادی زندانیان سوق دهیم و بتوانیم قبل از عید سعید فطر تعداد قابل توجهی از محکومان مالی و جرایم غیر عمد را آزاد کنیم.

نقطه قابل توجه در این دیدار مردمی درخواست دختر بچه‌ای برای آزادی پدرش از رئیس کل دادگستری بود که با هماهنگی عتباتی یکی از خیرین نیکوکار حاضر در مسجد پرداخت محکوم به را عهده دار شد و عتباتی دستور آزادی محکوم علیه را پس از طی مراحل قانونی صادر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.