حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
شناسه : 39406

بسمه تعالی “با صلوات بر محمد و آل محمد” وزارت اموراقتصادی و دارایی نظر به اینکه در تصویبنامه شماره 99595/ت41336 ک مورخ 17/5/1388 که بر اساس متن پیشنهادی تنظیم و ابلاغ شده است، اشتباهات تحریری رخ داده است، لذا مراتب به شرح زیر جهت اصلاح اعلام می شود: 1– در ماده (2) عبارت به منظور […]

پ
پ

بسمه تعالی

“با صلوات بر محمد و آل محمد”


وزارت اموراقتصادی و دارایی


نظر به اینکه در تصویبنامه شماره 99595/ت41336 ک مورخ 17/5/1388 که بر اساس متن پیشنهادی تنظیم و ابلاغ شده است، اشتباهات تحریری رخ داده است، لذا مراتب به شرح زیر جهت اصلاح اعلام می شود:

1– در ماده (2) عبارت به منظور ایفای وظایف مقرر درصدر ماده (7) قانون به عبارت دستگاه های مشمول موظفند از این پس صرفاً در مواردی که به موجب قوانین یا مصوبات قانونی مجاز شده باشند، برای صدور مجوز از متقاضیان درخواست مدارک و اطلاعات نمایند. وضع و صدور هر نوع مجوز توسط دستگاه های مشمول که فاقد حکم قانونی یا مصوبه هیئت وزیران باشد، ممنوع است و دستگاه های مذکور مجاز به صدور مجوز در این زمینه نیستند. آن دسته از دستگاه های مشمول که نیازمند حکم قانونی یا مصوبه هیئت وزیران برای وضع یا صدور مجوزهای مورد نظر باشند، باید از طریق هیئت نظارت اقدام نمایند. دستگاه های مشمول همچنین مکلفند به منظور تسهیل و تسریع صدور مجوز، اقدامات زیر را به عمل آورند: تغییر مییابد.

2– در ماده (7) عبارت سازمان های امور اقتصادی و دارایی استان ها و دبیرخانه اجرایی جایگزین عبارت استانداری و دبیرخانه هیئت می گردد.

3– در ماده (21) عبارت دبیرخانه هیئت نظارت در معاونت ذی ربط وزارت امور اقتصادی و دارایی مستقر خواهد بود به صدر ماده مذکور اضافه می شود.

مجید دوستعلی

منبع سایت صلح

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.