حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
شناسه : 39374

حیدر آسیابی در صدر هیئتی از مسئولان ارشد قضایی استان با حضور در مسجد جامع نوکنده، مسائل و مشکلات مربوط به حقوق عامه را در این حوزه بررسی کردند.  رئیس کل دادگستری استان گلستان در این مراسم افزود: ملاقات‌های مردمی در همه حوزه‌های قضایی و با هدف شنیدن مشکلات و آسیب‌های اجتماعی هر منطقه و […]

پ
پ

حیدر آسیابی در صدر هیئتی از مسئولان ارشد قضایی استان با حضور در مسجد جامع نوکنده، مسائل و مشکلات مربوط به حقوق عامه را در این حوزه بررسی کردند.

 رئیس کل دادگستری استان گلستان در این مراسم افزود: ملاقات‌های مردمی در همه حوزه‌های قضایی و با هدف شنیدن مشکلات و آسیب‌های اجتماعی هر منطقه و پیگیری حل این مشکلات در قالب پرونده حقوق عامه برگزار می‌شود.

آسیابی گفت: به منظور افزایش سرعت رسیدگی به پرونده‌ها در نوکنده، یک شعبه جدید در این بخش قضایی تا یک ماه آینده راه اندازی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان در ادامه این دیدار درباره برداشت‌های غیرمجاز شن و ماسه در نوکنده هم گفت: مشکل برداشت غیرقانونی شن و ماسه در سطح استان وجود دارد و برای نوکنده هم به صورت ویژه، دستور رسیدگی موضوع را صادر کردیم.

 آسیابی در ادامه این دیدار خواستار مشارکت مردم برای پیشگیری از وقوع جرم شد و گفت: استفاده از نگهبان محلات در فصل برداشت محصولات کشاورزی و باغی می‌تواند میزان سرقت در این منطقه را کاهش دهد.

وی ادامه داد: بیشتر سرقت‌های ثبت شده در استان، سرقت‌های خرد هستند که عموما توسط معتادان انجام می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: معتادان برای تامین یک وعده مواد مخدر خود دست به سرقت می‌زنند و افزایش ظرفیت مراکز نگهداری و بازپروری معتادان در استان ضرورت دارد.

پرسه سگ‌های ولگرد در سطح شهر، کمبود آب آشامیدنی، سرقت محصولات کشاورزی، قطع درختان و دفع فاضلاب‌های شهری بیشترین مشکلات طرح شده مردم بود که رئیس کل دادگستری استان پیگیری این مشکلات را در قالب پرونده حقوق عامه وعده دادند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.