حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
شناسه : 39363

علی دهقانی و هیئت همراه وی دوشنبه شب ۲۱ فروردین ماه، با حضور در میز خدمت دادگستری مستقر در مسجد مهدی موعود (عج) آبادان، ضمن دیدار چهره به چهره با ۲۱۹ نفر از مردم این شهرستان، گفت: این دیدار‌ها در سایر شهرستان‌ها نیز ادامه خواهد داشت. رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دیدار مستقیم و بدون […]

پ
پ

علی دهقانی و هیئت همراه وی دوشنبه شب ۲۱ فروردین ماه، با حضور در میز خدمت دادگستری مستقر در مسجد مهدی موعود (عج) آبادان، ضمن دیدار چهره به چهره با ۲۱۹ نفر از مردم این شهرستان، گفت: این دیدار‌ها در سایر شهرستان‌ها نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم، یکی از برنامه‌های سند تحول قضایی است.

وی افزود: این برنامه از ابتدای سال جاری به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است به طوری که از ابتدای سال علاوه بر برگزاری ملاقات‌های مردمی هر هفته در دادگستری و میز خدمت نماز جمعه، مسئولان قضایی استان در چهار مسجد و مدرسه اهواز و دو مسجد خرمشهر و آبادان حضور یافته و به درخواست قضایی و حقوقی مردم رسیدگی کردند. ضمن اینکه این برنامه‌ها توسط روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان در سایر شهرستان‌ها نیز در حال انجام است.

 دهقانی گفت: در کنار پاسخ‌گویی شفاف به مردم و رسیدگی به مطالبات قضایی آنان، مطالبات آنان در خصوص حقوق عامه نیز مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و با مسئولینی که اقدام به ترک فعل کرده‌اند، برخورد لازم صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: این دیدار‌ها همچنین از جهت نظارت بر رفتار کریمانه و برخورد محترمانه مسئولان قضایی و قضات با مراجعین، مورد اهمیت قرار دارد و همچنین می‌تواند با شناسایی معضلات و مشکلات موجود، در اصلاح در فرایند رسیدگی به پرونده‌ها، راهگشا باشد.

دهقانی گفت: تسریع همراه با دقت در رسیدگی‌ها از مواردی است که همواره مورد تاکید قرار گرفته است و انتظار داریم قضات محترم ضمن تکریم مراجعین دستگاه قضایی به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

در این میز خدمت، اعضای شورای معاونین دادگستری و رئیس توسعه حل اختلاف استان، رئیس دادگستری، دادستان و جمعی از قضات دادگستری و رئیس زندان آبادان نیز حضور داشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.