حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
شناسه : 39377

نخستین دیدار مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان در سال ۱۴۰۲ امروز سه شنبه (۲۲ فروردین) در بندرعباس برگزار شد. در جریان برگزاری این جلسه دیدار مردمی، ۱۳۷ نفر از شهروندان مطالبات حقوقی و قضایی خود را مطرح کردند و در خصوص هر مورد دستور مقتضی صادر شد. همچنین همزمان با دیدار مردمی رئیس کل دادگستری […]

پ
پ

نخستین دیدار مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان در سال ۱۴۰۲ امروز سه شنبه (۲۲ فروردین) در بندرعباس برگزار شد.

در جریان برگزاری این جلسه دیدار مردمی، ۱۳۷ نفر از شهروندان مطالبات حقوقی و قضایی خود را مطرح کردند و در خصوص هر مورد دستور مقتضی صادر شد.

همچنین همزمان با دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در بندرعباس، رؤسا و دادستان‌ها در ۱۸ حوزه قضایی استان نیز ضمن برپایی میز خدمت به مطالبات مراجعان دستگاه قضایی در اقصی نقاط هرمزگان رسیدگی کردند.

گفتی است؛ رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان هرمزگان در سال گذشته نیز به منظور اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و در راستای عمل به برنامه راهبردی قوه قضاییه، ضمن استماع درخواست‌های مطرح شده از سوی ۲۲ هزار و ۵۷۴ نفر از مردم در ۱۸ حوزه قضایی استان برای رسیدگی به مطالبات آن‌ها دستورات لازم را صادر کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.