حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
شناسه : 39360

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در معیت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و اعضای شورای معاونین دادگستری استان در نوزدهمین روز از ماه مبارک رمضان و بعد از نماز اقامه نماز عشاء در مسجد جامع باب السلام شهرک شهید ورمقانی سنندج حضور پیدا کرد و از نزدیک با بیش از ۱۵۰ نفر از مردم […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در معیت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و اعضای شورای معاونین دادگستری استان در نوزدهمین روز از ماه مبارک رمضان و بعد از نماز اقامه نماز عشاء در مسجد جامع باب السلام شهرک شهید ورمقانی سنندج حضور پیدا کرد و از نزدیک با بیش از ۱۵۰ نفر از مردم این محله دیدار و به مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد. 

وی در این دیدار فرارسیدن سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) را تسلیت گفت و اظهار کرد: یکی از سیاست‌های محوری دستگاه قضایی، حضور مدیران این دستگاه در میان مردم و استماع مشکلات مردم از نزدیک و بصورت چهره به چهره است و این مهم در فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست  قوه قضاییه همواره مورد تاکید بوده است. 

حجت الاسلام حسینی افزود: توفیق در سیاست‌های مختلف قوه قضاییه از جمله تحول، رضایتمندی عمومی و وظایف خاص و ذاتی دستگاه قضایی مستلزم مشارکت‌های مردمی است. 

وی رسیدگی و حل و فصل دعاوی و اختلافات و رسیدگی به جرایم و مجازات مجرمین را از جمله وظایف دستگاه قضایی عنوان کرد و افزود: پیشگیری از وقوع جرم، شناسایی و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی نیز از وظایف دستگاه قضایی است و همچنین نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و عمومی است تا وظایف قانونی خود را صحیح انجام دهند. 

رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد: ضمن اینکه نظارت بر اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اجرایی و عمومی و حفظ و صیانت از حقوق عامه نیز از وظایف دستگاه قضایی است که با حضور مسئولین قضایی در بین مردم و شناسایی مصادیق، این وظایف بهتر و سریعتر محقق خواهد شد. 

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: هدف دیگر در این دیدار‌ها خدمت و پاسخ گویی به مردم و دسترسی آسان به مسئولان قضایی در جهت بررسی و پیگیری پرونده‌های قضایی است. 

رئیس کل دادگستری استان کردستان بر ضرورت تلاش مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی بر زدودن غبار محرومیت از مناطق کم برخوردار استان تاکید کرد و افزود: حضور مسئولین دستگاه قضایی استان در این مناطق ادامه خواهد داشت و امیدواریم زمینه رفع مشکلات مردم را در این دیدار‌ها فراهم کنیم. 

 در ادامه، مسئولین عالی دستگاه قضایی استان به درخواست‌های مردمی رسیدگی کرده و دستورات لازم را صادر کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.