حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
شناسه : 39335

حسن خانجانی موقر  در خصوص اقدامات انجام شده قضایی در حوزه آزادسازی اراضی در استان همدان، اظهار کرد: به منظور حفاظت از اراضی ملی، منابع طبیعی و بستر و حریم رودخانه‌ها اقدامات در خور توجهی در یک سال اخیر توسط دستگاه قضایی استان انجام گرفته است. وی افزود: در این راستا و با هدف اعمال […]

پ
پ

حسن خانجانی موقر  در خصوص اقدامات انجام شده قضایی در حوزه آزادسازی اراضی در استان همدان، اظهار کرد: به منظور حفاظت از اراضی ملی، منابع طبیعی و بستر و حریم رودخانه‌ها اقدامات در خور توجهی در یک سال اخیر توسط دستگاه قضایی استان انجام گرفته است.

وی افزود: در این راستا و با هدف اعمال تبصره دو ماده قانون ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات، ۸۲۲ پرونده در سال ۱۴۰۱ تشکیل شده است.

دادستان همدان عنوان کرد: در نهایت با تلاش ها، پیگیری‌ها و رسیدگی‌های انجام شده در حوزه ساخت و ساز‌های غیرمجاز، از دو میلیون متر مربع از اراضی ملی و منابع طبیعی و نیز حریم و بستر رودخانه‌های استان، آزادسازی و رفع تصرف شد.

خانجانی موقر ادامه داد: برای مطلع شدن از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در طول سال نیز بازدید‌هایی به طور مستمر از محل‌های اعلام شده به مانند بازدید از بستر و حریم رودخانه عباس آباد انجام گرفت تا از نزدیک مشکلات را بررسی کرده و در تصمیم گیری‌ها با مستندات بیشتر و کاملتر عمل شود. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.