حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
شناسه : 39315

 ناصر عتباتی اظهار کرد: در دی ماه سال ۱۴۰۱ فردی به اتهام قتل یک خانم بازداشت و مراحل قانونی رسیدگی به اتهام وی در مراجع قضایی در حال انجام بود. وی افزود: با تلاش شبانه روزی اعضای هسته جهادی بخشایش، شورا‌های حل اختلاف و اعضای دادگاه کیفری یک و دادستان و رئیس دادگستری میاندوآب در […]

پ
پ

 ناصر عتباتی اظهار کرد: در دی ماه سال ۱۴۰۱ فردی به اتهام قتل یک خانم بازداشت و مراحل قانونی رسیدگی به اتهام وی در مراجع قضایی در حال انجام بود.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی اعضای هسته جهادی بخشایش، شورا‌های حل اختلاف و اعضای دادگاه کیفری یک و دادستان و رئیس دادگستری میاندوآب در لبیک به منویات مقام معظم رهبری و همچنین پیشبرد اهداف فرهنگی قوه قضاییه در نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در بین آحاد مردم و با توسل به ائمه اطهار (ع) و پویش ملی به خاطر امام علی علیه السلام می‌بخشم، در آستانه شب‌های قدر اولیای دم به عشق مولای متقیان حضرت علی (ع) از حق قصاص خود گذشت.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: اولیای دم با بخشش محکوم به قصاص نفس به وی فرصت دوباره زندگی دادند و بدین ترتیب دومین سازش پرونده قتل سال جدید در شهرستان میاندوآب رقم خورد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.