حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
شناسه : 39266

جلال آفاقی با اشاره به کاهش ورودی طلاق به درخواست زوجه، صدور گواهی عدم امکان سازش به درخواست زوج و الزام به تمکین حوزه‌های قضایی استان در سال ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت مشابه ماقبل، اظهار کرد: درحالی شاهد کاهش دعاوی خانوادگی در اردبیل هستیم که در طول پنج سال گذشته ورود پرونده‌های مربوطه به […]

پ
پ

جلال آفاقی با اشاره به کاهش ورودی طلاق به درخواست زوجه، صدور گواهی عدم امکان سازش به درخواست زوج و الزام به تمکین حوزه‌های قضایی استان در سال ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت مشابه ماقبل، اظهار کرد: درحالی شاهد کاهش دعاوی خانوادگی در اردبیل هستیم که در طول پنج سال گذشته ورود پرونده‌های مربوطه به محاکم همواره روند افزایشی داشته است.

وی با اشاره به ابتکار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان از سال گذشته مبنی بر ارجاع کلیه درخواست‌های طلاق قضایی و الزام به تمکین به مشاوران خانواده و استفاده از مشاوران مذهبی در کنار روانشناسان، گفت: با ابتکار موفق صورت گرفته و ارجاع دادخواست‌ها قبل از ثبت به مشاوران، در مجموع کل استان ۵.۱۹ کاهش طلاق به درخواست زوجه بوده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به آمار کاهشی و درصد‌های تغییر سایر موضوعات مانند الزام به تمکین و صدورگواهی عدم امکان سازش به درخواست زوج در سطح استان، درصد تغییر برخی از شهر‌های تابعه را تا حدود ۶۰ درصد اعلام کرده، این دستاورد را موفقیتی بزرگ برای استان دانست.

آفاقی با قدردانی از تلاش‌های مشاوران خانواده در زمینه برقراری صلح و سازش در بین متقاضیان طلاق و حل و فصل اختلافات خانوادگی، بر تداوم این روند تاکید کرده، ازتقویت برنامه‌های تحکیم بنیان خانواده و کاهش طلاق در سال جاری خبر داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.