حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
شناسه : 39286

حیدر آسیابی به اتفاق دادستان مرکز استان و جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی در مسجد امام رضا(ع) گرگان حضور یافته و به صورت چهره به چهره با اهالی محله مسجد دیدار کردند.   رئیس کل دادگستری گلستان در این مراسم  گفت: ۳۱ مشکل از سوی اهالی محله امام رضا مطرح شد که پس از […]

پ
پ

حیدر آسیابی به اتفاق دادستان مرکز استان و جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی در مسجد امام رضا(ع) گرگان حضور یافته و به صورت چهره به چهره با اهالی محله مسجد دیدار کردند.

  رئیس کل دادگستری گلستان در این مراسم  گفت: ۳۱ مشکل از سوی اهالی محله امام رضا مطرح شد که پس از دسته بندی در قالب پرونده حقوق عامه در دادسرای گرگان توسط دادستان مرکز استان تا رسیدن به نتیجه از دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود.

آسیابی گفت: همه مشکلات طرح شده در دیدار را از باب حقوق عامه پیگیری می‌کنیم و مدیرانی که در این بخش کوتاهی کنند از باب ترک فعل برخورد می‌کنیم.

وی ادامه داد: بخشی از مشکلات طرح شده مربوط به حوزه شهرداری، با قول مساعد شهردار ظرف حداکثر یک ماه حل می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: طبق روال سنوات گذشته و در راستای بخشنامه رئیس قوه قضاییه، دیدار‌های مردمی و بررسی میدانی مشکلات محلات با مرکزیت مساجد امسال هم برگزار می‌شود و مشکلات هر محله در قالب پرونده حقوق عامه دنبال خواهد شد.

کم بودن سهمیه آرد محله، مشکل فاضلاب، سد معبر، کافی نبودن روشنایی معابر، ایمن نبودن کانال‌های جمع آوری آب‌های سطحی و روان آب ها، قطعی طولانی مدت آب محله و بدحجابی بخشی از مشکلات طرح شده از سوی اهالی این‌محله در دیدار با مسئولان قضایی بود.

محله امام رضا(ع) گرگان با ۴۰ هزار نفر جمعیت یکی از محله‌های قدیمی و پرتردد گرگان است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.