حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
شناسه : 39179

 حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی همزمان با روز طبیعت و آخرین روز از تعطیلات با بیان اینکه با رصد انجام شده واحد‌های کشیک در سراسر استان بخصوص در شیراز مطابق بخشنامه ابلاغی با جدیت ارائه خدمات قضایی به زائران سومین حرم اهل بیت (ع)، مسافران و گردشگران نوروزی را در دستور کار قرار داده […]

پ
پ

 حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی همزمان با روز طبیعت و آخرین روز از تعطیلات با بیان اینکه با رصد انجام شده واحد‌های کشیک در سراسر استان بخصوص در شیراز مطابق بخشنامه ابلاغی با جدیت ارائه خدمات قضایی به زائران سومین حرم اهل بیت (ع)، مسافران و گردشگران نوروزی را در دستور کار قرار داده اند گفت: در کنار کشیک‌های حضوری ارائه خدمات الکترونیکی دادگستری استان در همه ایام و ساعات فعال بود.

وی همچنین با اشاره به این موضوع که خدمت رسانی قضایی قابل توقف نیست از کاهش مراجعات به واحد‌های کشیک در دادگستری شهرستان‌های فارس خبر داد و بیان داشت: عمده مراجعات به واحد‌های کشیک مرکز استان بود که این امر با توجه به ورود میلیون‌ها مسافر به شیراز امری قابل پیش بود و این موضوع مد نظر برنامه ریزی‌های حوزه ریاست دادگستری استان قرار گرفت.

رئیس دادگستری استان فارس به ارائه هماهنگ اقدامات قضایی توسط سایر دستگاه‌ها در این ایام خبر داد و افزود: در برخی از حوزه‌های قضایی شاهد تعرض به برخی از اراضی ملی و دولتی بودیم که این موضوع با هماهنگی قضایی و سازمان‌ها و ادارات مسئول در امر زمین در حوزه‌ها بررسی و ضمن صدور دستورات قضایی اولیه پرونده تعقیب قضایی متعرضان تشکیل شد.

گفتنی است از ابتدای تعطیلات نورزی تاکنون ۸ نوبت دیدار سرزده از واحد‌های کشیک در مرکز استان و شهرستان‌های فارس توسط رئیس کل دادگستری استان انجام شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.