حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 21 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
شناسه : 37108

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی در تشریح اقدامات شوراهای حل اختلاف استان گیلان در ۹ ماهه نخست سال‌جاری با تاکید بر لزوم مراجعه مردم به شوراهای حل اختلاف پیش از تشکیل پرونده در محاکم حقوقی و قضایی اظهارکرد: در ۹ ماهه سال‌جاری تعداد ۱۴۸ هزار و ۹۲۹ فقره پرونده به شوراهای حل اختلاف استان وارد […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی در تشریح اقدامات شوراهای حل اختلاف استان گیلان در ۹ ماهه نخست سال‌جاری با تاکید بر لزوم مراجعه مردم به شوراهای حل اختلاف پیش از تشکیل پرونده در محاکم حقوقی و قضایی اظهارکرد: در ۹ ماهه سال‌جاری تعداد ۱۴۸ هزار و ۹۲۹ فقره پرونده به شوراهای حل اختلاف استان وارد شده که از این تعداد ۱۱۰ هزار و ۶۴۲ فقره قابلیت ایجاد صلح وسازش داشته‌اند.

وی افزود: از ۱۴۸ هزار و ۹۲۲ فقره پرونده ورودی به شوراهای حل اختلاف استان گیلان، ۱۴۸ هزار و ۵۰۷ فقره آن مختومه شده است و این یعنی به حدود ۱۰۰ درصد پروندها در شوراهای حل اختلاف استان رسیدگی شده است.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان گیلان، اعلام کرد: با همت شوراهای حل اختلاف استان گیلان ۳۰ درصد پرونده‌های دارای قابلیت صلح وسازش ورودی به شوراهای حل اختلاف استان در ۹ ماهه نخست امسال با ایجاد مصالحه بین طرفین مختومه شده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی با اشاره ورود ۹۹ هزار و ۱۴۷ فقره پرونده قابل سازش به شوراهای حل اختلاف استان گیلان و ایجادسازش ۲۹ درصدی در این پرونده‌های در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰، تصریح کرد: با وجود افزایش ورودی پرونده به شوراهای حل اختلاف استان در سال ۱۴۰۱ درصد ایجاد سازش در شوراها افزایش داشته است.

رئیس توسعه حل اختلاف استان گیلان، همچنین از قضات و اعضا شوراهای حل اختلاف استان گیلان که صبورانه در راستای کاهش ورودی پرونده به محاکم دادگستری و حل و فصل اختلافات مردم تلاش می کنند، تقدیر و تشکر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.