حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
شناسه : 36989

 حسین فاضلی هریکندی با اشاره عملکرد ستاد دیه استان البرز، بیان کرد: در سال جاری با تلاش‌های انجام شده در ستاد دیه استان در خصوص محکومان مالی و جرایم غیرعمد، در ۹ماه اخیر شاهد آزادی ۳۱۴ نفر از محکومان بودیم. وی افزود: کل بدهی این محکومان بیش از ۲۱۸ میلیارد تومان بود که از این […]

پ
پ

 حسین فاضلی هریکندی با اشاره عملکرد ستاد دیه استان البرز، بیان کرد: در سال جاری با تلاش‌های انجام شده در ستاد دیه استان در خصوص محکومان مالی و جرایم غیرعمد، در ۹ماه اخیر شاهد آزادی ۳۱۴ نفر از محکومان بودیم.

وی افزود: کل بدهی این محکومان بیش از ۲۱۸ میلیارد تومان بود که از این مبلغ بخشی در قالب اعسار، بخشی دیگر با بخشش شکات و مابقی توسط ستاد دیه پرداخت و منجر به آزادی این محکومان شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز با تاکید بر فرهنگ سازی امر سازش و گذشت در جامعه، تصریح کرد: قطعا تلاش‌های انجام شده توسط ستاد دیه بدون همراهی شکات که از حقوق خود در قبال آزادی محکومان می‌گذرند، میسر نبود.

وی با اشاره به آزادی ۶۳ نفر از محکومان جرایم غیرعمد در سالگرد شهادت سردار سلیمانی در استان البرز، گفت: حرکت ارزشمندی که با ابتکار رئیس قوه قضاییه در کل کشور آغاز شد در استان البرز نیز عملیاتی و در نتیجه آن در هفته گذشته شاهد آزادی ۶۳ نفر از محکومان مالی و جرایم غیرعمد بودیم.

فاضلی هریکندی با اشاره به اینکه در سال گذشته، اقدامات ستاد دیه استان منجر به آزادی ۵۱۷ نفر از محکومان جرایم غیر عمد شده بود، اظهار کرد: در سال جاری با توجه به روند کاهشی ورودی پرونده‌های مالی و جرایم غیرعمد به زندان‌ها، میزان آزادی زندانیان این جرایم نیز در استان البرز روند کاهشی داشته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.