حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
شناسه : 36724

 احمدرضا بهرامی با بیان اینکه آزادی ۶۳ زندانی نتیجه حب و عشق به مکتب شهید سلیمانی برای آزادی مسلمین و زندگی شرافتمندانه برای آحاد مردم است، تصریح کرد: بی تردید راه پر افتخار شهید سلیمانی برای خدمت به مردم و دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره ادامه خواهد داشت. وی با اشاره به […]

پ
پ

 احمدرضا بهرامی با بیان اینکه آزادی ۶۳ زندانی نتیجه حب و عشق به مکتب شهید سلیمانی برای آزادی مسلمین و زندگی شرافتمندانه برای آحاد مردم است، تصریح کرد: بی تردید راه پر افتخار شهید سلیمانی برای خدمت به مردم و دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای آزادسازی زندانیان، گفت: با تلاش‌های ستاد دیه استان، انجمن حمایت از زندانیان و شرکت نیرو کلر در مجموع مبلغ ۱۲ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال جهت کمک به مددجویان زندانی جمع آوری شد.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در همین راستا به همت مقامات قضایی استان نیز ارفاقات قانونی جهت فراهم ساختن زمینه آزادی زندانیان غیرعمد و واجد شرایط اختصاص یافت.

وی افزود: بی تردید بازگشت دوباره زندانیان مالی و غیرعمد به کانون خانواده اثرات مثبت و سازنده‌ای در جامعه به دنبال خواهد داشت و موجب پیشگیری از آسیب‌های احتمالی بسیاری برای خانواده‌ها خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.