حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
شناسه : 36618

 غلامعباس ترکی صبح امروز ( یکشنبه) از مرکز روانپزشکی رازی در امین آباد بازدید کرد. این بازدید با همراهی محمدحسین صادقی مدیر کل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی انجام شد. معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در حاشیه این بازدید عنوان کرد: حدود ۴۰۰ دادستان در کل کشور داریم که موظف هستند هر چالش‌، مشکل […]

پ
پ

 غلامعباس ترکی صبح امروز ( یکشنبه) از مرکز روانپزشکی رازی در امین آباد بازدید کرد.

این بازدید با همراهی محمدحسین صادقی مدیر کل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی انجام شد.

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در حاشیه این بازدید عنوان کرد: حدود ۴۰۰ دادستان در کل کشور داریم که موظف هستند هر چالش‌، مشکل و مانعی در حوزه های مختلف حقوق عامه مشاهده کردند را پیگیری کنند تا مشکلات و مسائل برطرف شود.

وی با اشاره به هدف بازدید از مرکز روانپزشکی رازی گفت: این بازدید صورت گرفت تا اگر این مرکز به حمایت قانونی نیاز داشت، حل شود و سخنان و ناگفته‌ها را بشنویم و برای رفع مشکلات اقدام کنیم.

ترکی افزود: پس از استماع مشکلات و درخواست‌ها، تاجایی که امکان دارد، دستورات و احکام قضایی صادر می‌شود و افرادی به این مراکز معرفی می‌شوند تا چالش‌ها و مسائلی که مرتبط با دادستانی، دادگاه‌ها و سیستم قضایی باشد؛ برطرف شوند.

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور تاکید کرد: آماده شنیدن نکات و مشکلات موجود هستیم و از زحمات خالصانه همه عزیزان در این مجموعه تشکر می‌کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.