حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
شناسه : 36330

به مناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه و همچنین روشنگری و تحلیل و بررسی وقایع اخیر در جامعه و احیای جهاد تبیین مراسمی با حضور مهمان ویژه حجت الاسلام و المسلمین سرائی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه عاشورای استان و همچنین کلیه قضات و کارمندان و با حضور موسوی رئیس دادگستری و خاکپراقی دادستان […]

پ
پ

به مناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه و همچنین روشنگری و تحلیل و بررسی وقایع اخیر در جامعه و احیای جهاد تبیین مراسمی با حضور مهمان ویژه حجت الاسلام و المسلمین سرائی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه عاشورای استان و همچنین کلیه قضات و کارمندان و با حضور موسوی رئیس دادگستری و خاکپراقی دادستان عمومی و انقلاب، فرماندارشهرستان، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان و مسئول سازمان تبلیغات شهرستان در محل دادگستری شهرستان ورزقان برگزار شد.

در این مراسم موسوی ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه در خصوص روند دادرسی و رسیدگی به اتهامات افراد و رعایت تمام جوانب و مرّ قانون و لزوم جهاد تبیین نحوه و روند رسیدگی در محاکم قضایی توسط صدا و سیما اظهار کرد: عملکرد صدا و سیما در خصوص تبیین نحوه و روند رسیدگی در محاکم قضایی مورد انتقاد است چرا که اکثر افراد جامعه از این روند بی اطلاع هستند؛ در جریانات اخیر شاهد بودیم که رسانه های فرصت طلب خارجی از این بی اطلاعی سوء استفاده زیادی کردند و در جهت پیشبرد اهداف خویش بهره بردند. بایستی در صدا و سیما از کارشناسان و قضات باسابقه و باتجربه دعوت کند تا این موارد را به آگاهی عموم برسانند.

رئیس دادگستری ورزقان افزود: همانطوری که مقام ریاست قوه قضاییه نیز اشاره کرده اند قانون برای ما خط قرمز است و همه همکاران دستگاه قضایی مصمم هستند به دور از حاشیه سازی ها و عدم توجه به مطالب و دروغ های رسانه های خارجی طبق موازین اسلام و قانون رسیدگی و حکم مقتضی را صادر کنند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سرائی ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری برنامه و گرامیداشت ایام فاطمیه و جهاد تبیین به بررسی مسائل روز علی الخصوص تحلیل و بررسی وقایع اخیر و موضع گیری دشمنان نظام و رسانه های خارجی پرداخت و اظهار کرد: متأسفانه ما مسئولان نظام در جریان جهاد تبیین که مقام معظم رهبری چند سال پیش روی آن تاکید داشتند خوب عمل نکردیم و در این خصوص ضعیف هستیم.؛ در خصوص روایت های مسائل مربوط به انقلاب و دفاع مقدس به خوبی وارد میدان نشدیم و دشمن از این ضعف ما سوء استفاده کرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود: اگر وظایف خویش را به موقع انجام ندهیم و روایات به طور صحیح بیان نشود آن موقع است که جای شهید و جلاد عوض خواهد شد و تشخیص فتنه از غیر فتنه سخت خواهد شد.

وی همچنین از تلاش های رییس دادگستری ورزقان در برگزاری برنامه های مذهبی و انقلابی تقدیر و تشکر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.