حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
شناسه : 35986

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار کرد: سه قطعه از اراضی ملی و دولتی در خارج از محدوده طرح هادی روستاهای ملکی و گوران جزیره قشم مجموعأ به مساحت ۱۵ هزار و دویست و هشتاد و سه متر مربع آزادسازی شد. وی ارزش تقریبی اراضی اعاده شده را ۷۴ میلیارد و سیصد و […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار کرد: سه قطعه از اراضی ملی و دولتی در خارج از محدوده طرح هادی روستاهای ملکی و گوران جزیره قشم مجموعأ به مساحت ۱۵ هزار و دویست و هشتاد و سه متر مربع آزادسازی شد.

وی ارزش تقریبی اراضی اعاده شده را ۷۴ میلیارد و سیصد و سی و شش میلیون ریال ذکر کرد و افزود: این رفع تصرفات پس از طی مراحل قانونی و انجام استعلامات مورد نیاز از مراجع ذی‌ربط به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد با همکاری نیروی انتظامی به مرحله اجرا درآمده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر مقابله قاطع و بدون اغماض با متصرفان اراضی ملی و دولتی، این موضوع از جمله اولویت‌های دادگستری استان هرمزگان در راستای احیای حقوق عامه و اجرای بند دوم اصل ۱۵۶ قانون اساسی است و بر این اساس متخلفان برابر قانون و مقررات مورد پیگرد قرار می گیرند و با قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز، اراضی ملی که متعلق به عموم مردم است از دستبرد متجاوزان و فرصت طلبان محفوظ می‌ ماند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.