حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
شناسه : 36001

 در سال‌های اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ایجاد تلاشی همه جانبه از سوی تمامی ارکان و اجزای حاکمیت و فعالان عرصه تولید و اقتصاد به منظور سامان بخشی به وضعیت تولید کشور، برای هر سال عناوینی اقتصادی انتخاب می‌کنند، از این رو سال جاری به عنوان سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نام گذاری شد. […]

پ
پ

 در سال‌های اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ایجاد تلاشی همه جانبه از سوی تمامی ارکان و اجزای حاکمیت و فعالان عرصه تولید و اقتصاد به منظور سامان بخشی به وضعیت تولید کشور، برای هر سال عناوینی اقتصادی انتخاب می‌کنند، از این رو سال جاری به عنوان سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نام گذاری شد.

  بنیاد تعاون زندانیان هم به فراخر وظایف خود در دوران تحول و تعالی قوه قضائیه علاوه بر استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان ، تولید پابند الکترونیکی را مستقیما توسط شرکت خدمات الکترونیک حامی عدالت اغاز و این محصول را به عنوان یک کالای دانش بنیان به ثبت رساند.

به گفته مدیر عامل بنیاد تعاون زنیدانیان، هم اکنون  12 هزار نفر از زندانیان کشور را با استفاده از ظرفیت قانونی و تحولی توسعه پابند الکترونیکی خارج از زندان های کشور مشغول گذراندن زندگی و ادامه کار و تلاش برای امرار معاش خانواده های شان هستند.

همچنین طبق تاکید مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان تا پایان آبان ماه سال جاری تعداد ۱۰ هزار پایند الکترونیکی جدید تولید و تحویل سازمان زندان ها شده و در انتظار صدور احکام قضایی برای زندانیان واجد شرایط است.

با این حال این بنیاد با تمرکز بر شعار سال و حرکت به سمت فعالیت های دانش بنیان، علی رغم استفاده از دانش بومی شده تولید پابندهای الکترونیک، موفق به تولید محصول جدید دیگری با نام ردیاب الکترونیک انسان و اشیا شده است.

رحیم مطهرنژاد، مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان درباره دستاور جدید این بنیاد – ردیاب الکترونیک  گفت: بنیاد تعاون زندانیان ردیاب الکترونیک انسان و اشیا را براساس فعالیت های دانش بنیان تولید کرده است.

وی افزود: «ردیاب الکترونیک انسان و اشیا» به طور کامل ساخت داخل است و بومی سازی شده است.

مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان گفت: در حال حاضر تولید «ردیاب الکترونیک انسان و اشیا» براساس دانش بومی در بنیاد آغاز شده است.

مطهر نژاد تاکید کرد: این ردیاب ها برای ردیابی خودرو ، موتور سیکلت، خودورهای امدادی ، آتش نشانی ، اورژانش و محموله های صادراتی به کار گرفته می شود.

وی بیان کرد: به واقع این ردیاب می تواند یک محموله صادراتی را تا جایی که اپراتورهای تلفن های همراه ایران به اصطلاح خط می دهد، ردیابی و رصد کند.

مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان تاکید کرد: «ردیاب الکترونیک انسان و اشیا» به راحتی می تواند خودروها را مورد رصد قرار دهد و حتی سرعت و توقف آنها را روی مانیتوری به نمایش بگذارد.

وی تصریح کرد: همچنین «ردیاب الکترونیک انسان و اشیا» امکان نصب میکروفون داشته و این دستگاه الکترونیکی می تواند به راننده پیام داده و حتی صدا دریافت کند.

مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان در زمینه ادامه همکاری بنیاد تعاون زندانیان با شرکت های دانش بنیان بیان کرد: به واسطه این تعامل ما در حال توسعه محصولات دانش بنیان هستیم.

وی اظهار کرد: ما در حوزه هایی نظیر کشاورزی،باغداری ، دامداری و صنعت از دانش بنیان ها کمک می گیرم که انشالله به زودی رخدادهای عملی را اطلاع رسانی خواهیم کرد.مدیر عامل نیاد تعاون زندانیان در پایان در زمینه تحولات در بخش تولید پایبند الکترونیک در بنیاد تعاون زندانیان تاکید کرد: ما در حال حاضر مشغول به تولید نسل پنجم پابند الکترونیکی در بنیاد تعاون زندانیان هستیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.